milyen account managerként dolgozni?

Az account menedzser feladata a vállalat ügyfeleivel való kapcsolattartás. A jó ügyfélkapcsolati menedzser szívvel-lélekkel viseltetik az ügyfelek és az üzlet iránt, törődik az ügyfelek igényeivel és gondjaival.

Egy account managernek több szerepnek is meg kell felelnie. Munkaköri követelményei az ügyfél mindenkori igényei alapján változhatnak: lehet, hogy értékesítőnek kell lennie, technikai támogatást kell nyújtania, pénzügyi tanácsot kell adnia, vagy az ügyfélszolgálati képviselő szerepét kell betöltenie. Összekötőként szolgál az ügyfél, az értékesítési részleg és más, az ügyfél profilját esetlegesen érintő részlegek és csapatok között. Gondoskodik arról, hogy az ügyfél elégedett maradjon, és a cég jelentős megtérülést kapjon az ügyfél megszerzésébe fektetett pénzéből.

mit csinál egy account manager?

Az account manager az ügyfelekkel való szoros kapcsolattartás és üzleti igényeik kielégítésével támogatja a szervezet értékesítési céljait, ösztönözve az ügyfeleket a hosszútávú együttműködésre. A munkatársakkal, a vezetéssel és az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz jó kommunikációs készségre van szüksége. Az account manager-ek a hosszútávú üzleti kapcsolatokat helyezik előtérbe az egyszeri értékesítéssel szemben, a rövid távú győzelmek helyett, hosszú távú kapcsolatokat ápolnak.

tekintse meg a legújabb sales állásajánlatainkat.

megnézem
1

account manager átlagos fizetése

Bérkalkulátorunk segítségével megismerheti a fizetési sávokat, hogy mennyit keres egy kezdő, vagy tapasztalt account manager. 

Az account managerek piaci szinten versenyképes alapbért kapnak, melyet negyedéves vagy éves bónusz egészít ki teljesítményük alapján. A legjobban teljesítő ügyfélkapcsolati menedzserek nagyon keresettek.

A bónuszokon és jutalékokon kívül különböző juttatásokat kaphat, többek között egészségbiztosítást, cafeteriát, lakhatási vagy közlekedési támogatásokat. 

szeretné tudni, mennyit keres egy account manager? nézze meg bérkalkulátorunkban!

bérkalkulátor

hogyan kereshet többet account managerként?

A tapasztalat jelentősen befolyásolja egy account manager fizetését. Azok az account managerek, akik egy cég kiemelt, fő, nagy ügyfeleit kezelik - key account manager-ek - kiemelkedő juttatási csomagot kapnak a munkaerőpiacon. Több éves tapasztalattal több, az ügyfelek megnyeréséhez szükséges készséggel rendelkezik már, ami jelentősen javítja a kilátásokat. A nagyvárosokban végzett munka szintén javítja a fizetési kilátásait a nagyobb kereslet miatt.

2

account manager munkakör típusai

Az account managerek jellemzően két fő kategóriába sorolhatók:

  • national account manager: a cég országos ügyfeleit kezeli. 
  • regional account manager: egy régión belüli ügyfelekkel foglalkozik. 
két kolléga beszélget
két kolléga beszélget
3

account managerként dolgozni

Az account managerek kapcsolatokat építenek a cég ügyfeleivel, kapcsolatot teremtenek az ügyfelek, a vezetők és az érdekelt felek között. Céljuk, hogy biztosítsák, hogy a megoldásokat azonnal eljuttassák az ügyfelekhez.

4

szükséges tanulmányok és készségek

tanulmányok

Ahhoz, hogy account managerként dolgozhasson, szükséges szakmai ismeretek elsajátítása is. Az alábbi képzések egyikét célszerű választani az induláshoz:

nő mosolyogva az irodában
nő mosolyogva az irodában

készségek

Az alábbi készségek szükségesek egy account manager számára a munkavégzéshez:

5

gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük a leggyakrabban ismétlődő kérdéseket az account manager munkakörrel kapcsolatban: 

Köszönjük, hogy feliratkozott. Hamarosan küldjük a preferenciáinak megfelelő álláslehetőségeket.