Napjainkban az álláskeresők sok területen (különösen a hiányszakmákban) erős alkupozícióban vannak, amit könnyedén előnyünkre is fordíthatunk.
Az álláskeresést segítő platformok, mint a LinkedIn, a Glassdoor, vagy bármilyen egyéb oldal, ahol munkavállalók értékelhetik a munkáltatókat, komoly támogatást adhat a munkáltatók alaposabb feltérképezéséhez.
Ha nem találtunk elég, vagy számunkra releváns információt a cég weboldalán, érdemes ezeket a felületeket is átnézni, ahogy egyéb social media csatornáikat is. Ezekből jobban megismerhetjük a szervezet életét, és sok mindent leszűrhetünk abból is, mit és hogyan kommunikálnak magukról kifelé.
Ha van esetleg olyan ismerősünk LinkedIn-en, aki az adott cégnél dolgozik, akár tőle is informálódhatunk.
Abban az esetben, ha az interjút követően is maradtak bennünk kételyek, és nem tennék meg kérés nélkül az interjúztatók, kérdezzünk rá, hogy körbevezetnének-e minket az irodában, leendő új munkahelyünkön. Egy ilyen kis sétából egyértelműen kiderülhet az igéretek valóságtartalma, a munkahely kialakításától az általános hangulatig.
A Randstadnál fontosnak tartjuk, hogy a lehető legtöbb információval segítsük az álláskeresést. Ha bármilyen kérdésed merül fel, vedd fel a kapcsolatot tanácsadónkkal, aki végig támogat majd a kiválasztási folyamat során.