Randstad Employer Brand Research

2022

A Randstad Employer Brand Research a világ legátfogóbb, legmélyebb független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás közel 163,000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 31 piac 5,944 vállalatáról. Magyarországon közel 7,800 fő vett részt a kutatásban. Az elemzés betekintést nyújt a potenciális munkavállalók munkahelyválasztási szempontjaiba és motivációiba. A 2000 óta végzett kutatást a Randstad nemzetközi kutatópartnere, a Kantar végezte. Az aktuális kutatás lekérdezése 2022 januárjában zajlott. A felmérés eredményei alapján ítélik oda évről évre a legvonzóbb munkáltatóknak járó Randstad Award díjakat.

Randstad Employer Branding Research

különdíjak.

Legvonzóbb munkaadó – Pénzintézet: Magyar Nemzeti Bank

Legvonzóbb munkaadó – Energetika és közműszolgáltatás: Veolia Energia Magyarország

Legvonzóbb munkaadó – Gyógyszer- és vegyipar: TEVA

Legvonzóbb munkaadó – HORECA: Kempinski

Legvonzóbb munkaadó – Kiskereskedelem: Ikea

Legvonzóbb munkaadó – FMCG: Coca-Cola

Legvonzóbb munkaadó – Telekommunikáció: Telenor (Yettel)

Legvonzóbb munkaadó – Szállítmányozás és logisztika: WizzAir

Legvonzóbb munkaadó – Információ Technológia: Microsoft

Legvonzóbb munkaadó – Szolgáltatások: Szerencsejáték Zrt.

Legvonzóbb munkaadó – Üzleti szolgáltatások: Estée Lauder

Legvonzóbb munkaadó – Ingatlanfejlesztés: DVM Group

Legismertebb munkaadó: Tesco

Nívó díj: Magyar Telekom

Nívódíj – Hall of Fame

A „Hall of fame” az egyik legnagyobb kitüntetés, annak elismerése, hogy egy vállalat évek óta élvezi az ország valamennyi demográfiai csoportjának szimpátiáját. Adott vállalat akkor kerülhet be a Hírességek Csarnokába, ha öt éven belül negyedik alkalommal is sikerül elnyerni a Randstad Employer Brand Research díját.