Randstad Employer Brand Research

2021

A Randstad Employer Brand Research a világ legátfogóbb, legmélyebb független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás mintegy 190,000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 34 piac 6,493 vállalatáról. Magyarországon több mint 7,600 fő vett részt a kutatásban. Az elemzés betekintést nyújt a potenciális munkavállalók munkahelyválasztási szempontjaiba és motivációiba. Miért részesítik előnyben az emberek az egyik vállalatot vagy iparágat a másikkal szemben? Mi motiválja őket arra, hogy a munkáltatójuknál maradjanak, vagy épp máshol keressenek munkalehetőséget? A 2000 óta végzett kutatást a Randstad nemzetközi kutatópartnere, a Kantar végezte. A 2021-es kutatás lekérdezése 2021. januárjában zajlott. A felmérés eredményei alapján ítélik oda évről évre a legvonzóbb munkáltatóknak járó Randstad Award díjakat.

Randstad Employer Branding Research

különdíjak.

Legvonzóbb munkaadó – Pénzintézet: Magyar Nemzeti Bank

Legvonzóbb munkaadó – Energetika és közműszolgáltatás: MVM Csoport

Legvonzóbb munkaadó – Gyógyszer- és vegyipar: Sanofi

Legvonzóbb munkaadó – HORECA: Kempinski

Legvonzóbb munkaadó – Kiskereskedelem: Ikea

Legvonzóbb munkaadó – FMCG: Coca-Cola

Legvonzóbb munkaadó – Telekommunikáció: Magyar Telekom

Legvonzóbb munkaadó – Szállítmányozás és logisztika: WizzAir

Legvonzóbb munkaadó – Információ Technológia: LogMeIn

Legvonzóbb munkaadó – Szolgáltatások: Budapest Airport

Legvonzóbb munkaadó – Üzleti szolgáltatások: Sony

Legvonzóbb munkaadó – Ingatlanfejlesztés: Market

Legismertebb munkaadó: Tesco