Napjaink rendkívül versenyképes munkaerőpiacán a munkáltatói márkaépítés az egyik legfontosabb eszköz a tehetségek bevonzására és azok megtartására is, hiszen a céggel való azonosulásuk növeli a lojalitásukat. Mindezek mellett növeli a cég láthatóságát a munkaerőpiacon, és lehetővé teszi, hogy kitűnjön a versenyből.

mitől lesz vonzó a tehetségek számára?

A munkavállalók és az álláskeresők szükségleteibe való betekintés segíti a munkáltató márka stratégiájának meghatározását, valamint a tehetségek kiválasztására és megtartására irányuló programok kialakítását.
Kutatásunkat minden évben megismételjük, amely során azt vizsgáljuk, hogy az emberek mit tartanak vonzónak egy munkáltatóban. A felmérés a legvonzóbb cégeket, ágazatokat és a 10 legfőbb munkavállalói motivációt vizsgálja, amely szerint a dolgozó munkáltatót választ.

letöltöm a magyar riportot

globális áttekintés egyetlen jelentésben

A globális riportunkban nemzetközi áttekintést adunk a munkáltatói márkáról, 25 ország 15 gazdasági ágazatát vizsgáljuk. A részletes kutatási adatok segítséget nyújtanak abban, hogy a cégek milyen irányba fejlesszék a munkáltatói márkájukat, és hogyan lokalizálják azt.

letöltöm a globális riportot

iparági jelentések a pénzügyi és társadalomtudományok területéről

Töltse le a különböző ágazatok átfogó nemzetközi jelentéseit, amelyek hasznos olvasnivalók az érintett területek munkavállalóinak valamint munkáltatóinak is. 

letöltöm a szektor riportokat

nyerjen betekintést az informatikai ágazat helyzetébe

A különböző ágazatok közül továbbra is az IT szektor a legvonzóbb a munkavállalók számára a 2017-es Employer Brand Research szerint. Ha szeretne többet megtudni aerről a területről, töltse le a Randstad IT szektor riportját! 

letöltöm az IT riportot

pillantson be a műszaki ágazat helyzetébe

A mérnöki terület munkaadói nehéz időket élnek meg, ugyanis a terület nem túl vonzó a munkavállalók számára a 2017-es Employer Brand Research szerint. Ha szeretne többet megtudni erről a területről, töltse le a Randstad műszaki szektor riportját most! 

letöltöm a műszaki riportot

A RANDSTAD AWARD KÜLÖNBÖZŐ ORSZÁGOKBAN KÉSZÜLT JELENTÉSEI Ismerje meg, hogyan gondolkodnak, és mit éreznek a munkavállalók és az álláskeresők. Hogyan működik a munkáltatói márka kutatás?