Napjaink rendkívül versenyképes munkaerőpiacán a munkáltatói márkaépítés az egyik legfontosabb eszköz a tehetségek bevonzására és azok megtartására is, hiszen a céggel való azonosulásuk növeli a lojalitásukat. Mindezek mellett növeli a cég láthatóságát a munkaerőpiacon, és lehetővé teszi, hogy kitűnjön a versenyből.

mitől lesz vonzó a tehetségek számára?

A munkavállalók és az álláskeresők szükségleteibe való betekintés segíti a munkáltató márka stratégiájának meghatározását, valamint a tehetségek kiválasztására és megtartására irányuló programok kialakítását.
Kutatásunkat minden évben megismételjük, amely során azt vizsgáljuk, hogy az emberek mit tartanak vonzónak egy munkáltatóban. A felmérés a legvonzóbb cégeket, ágazatokat és a 10 legfőbb munkavállalói motivációt vizsgálja, amely szerint a dolgozó munkáltatót választ.

letöltöm a magyar riportot

globális áttekintés egyetlen jelentésben

A globális riportunkban nemzetközi áttekintést adunk a munkáltatói márkáról, 25 ország 15 gazdasági ágazatát vizsgáljuk. A részletes kutatási adatok segítséget nyújtanak abban, hogy a cégek milyen irányba fejlesszék a munkáltatói márkájukat, és hogyan lokalizálják azt.

iparági jelentések az IT, a műszaki és társadalomtudományok területéről

Különböző ágazatok átfogó nemzetközi jelentései, amelyek hasznos olvasnivalók az érintett területek munkavállalóinak.

letöltöm a globális riportot

A RANDSTAD AWARD KÜLÖNBÖZŐ ORSZÁGOKBAN KÉSZÜLT JELENTÉSEI Ismerje meg, hogyan gondolkodnak, és mit éreznek a munkavállalók és az álláskeresők. Hogyan működik a munkáltatói márka kutatás?