Randstad Employer Brand Research

2019.

A Randstad Employer Branding kutatás a világ legnagyobb független felmérése a munkáltatói márkákról, amely a világgazdaság több, mint 75 százalékát lefedve 32 ország munkaerőpiacát vizsgálja. A kutatás keretében a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélése mellett a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit vizsgáljuk. Az adatok gyűjtését és feldolgozását egy független kutatóintézet, a TNS csoport végzi a 18-65 éves korosztályban. A minta nem szerint reprezentatív, míg a 25-44 éves korosztályra nézve felülreprezentált.

felértékelődő munkahelyválasztási elvárások

A munkahelyválasztást befolyásoló három legfontosabb faktor rangsora változatlan tavalyhoz képest. Továbbra is a fizetés a leghangsúlyosabb tényező, majd ezt követi a kellemes munkahelyi légkör és a hosszú távon biztos állás megléte. A munka-magánélet egyensúlyának, a munkahely elhelyezkedésének, a sokszínű, támogató légkörnek, a társadalmi felelősségvállalásnak és a szolgáltatások, termékek minőségének a szerepe például felértékelődik: évről évre dinamikusan nő jelentőségük a munkavállalók szemében.

Randstad Employer Branding Research

különdíjak

Legvonzóbb munkaadó – Pénzintézet: K&HLegvonzóbb munkaadó – Energetika és közműszolgáltatás: MVM GroupLegvonzóbb munkaadó – Gyógyszer- és vegyipar: Sanofi/Chinoin Zrt.Legvonzóbb munkaadó – Szolgáltatóipar: Szerencsejáték Zrt.Legvonzóbb munkaadó – Kiskereskedelem&HORECA: Hunguest HotelsLegvonzóbb munkaadó – FMCG: Procter&GambleLegvonzóbb munkaadó – IT: NokiaLegvonzóbb munkaadó – Telekommunikáció: Magyar TelekomLegvonzóbb munkaadó – Szállítmányozás és logisztika: Kühne + NagelLegismertebb munkaadó: Spar

szeretnék többet megtudni a kutatásról.

ajánlatot kérek