nem csupán csapatokat, vállalatokat építünk.

A tanulmányunknak köszönhetően - az alapszolgáltatásaink mellett - segítünk partnereinknek áthidalni ezt a nehézséget, és iránymutatást adunk a tudatos munkáltatói márkaépítésben.

a munkaerőpiac

jelenleg

Napjaink rendkívül versenyképes munkaerőpiacán a munkáltatói márkaépítés az egyik legfontosabb eszköz a tehetségek bevonzására és azok megtartására is, hiszen a céggel való azonosulásuk növeli a lojalitásukat. Mindezek mellett növeli a cég láthatóságát a munkaerőpiacon, és lehetővé teszi, hogy kitűnjön a versenyből.

mitől lesz vonzó a tehetségek számára?

A munkavállalók és az álláskeresők szükségleteibe való betekintés segíti a munkáltatói márka stratégiájának meghatározását, valamint a tehetségek kiválasztására és megtartására irányuló programok kialakítását.
Kutatásunkat minden évben megismételjük, amely során azt vizsgáljuk, hogy az emberek mit tartanak vonzónak egy munkáltatóban. A felmérés a legvonzóbb cégeket, ágazatokat és a 10 legfőbb munkavállalói motivációt vizsgálja, amely szerint a dolgozó munkáltatót választ.

employer branding eredmények 2018.

Áttekintés arról, hogy a munkavállalók és az álláskeresők miként láthatják a munkaadókat világszerte, illetve hogyan tér el a véleményük szektoronként.

kik a legvonzóbb munkaadók?

Kutatásunk alapján felismerjük a legjobb munkáltatói márkával rendelkező vállalatokat és bemutatjuk, valamint megjutalmazzuk őket évente megrendezésre kerülő Randstad Award Gálánk keretein belül. 

megnézem a 2019-es nyerteseket

kérdése van?

vegye fel velünk a kapcsolatot!

telefon: 0614112090
email: info@randstad.hu