employer brand research 2019.

Tekintsen be a Randstad Employer Brand Research részleteibe.

Randstad Employer Brand Research

2019.

A Randstad Employer Branding kutatás a világ legnagyobb független felmérése a munkáltatói márkákról, amely a világgazdaság több, mint 75 százalékát lefedve 32 ország munkaerőpiacát vizsgálja. A kutatás keretében a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélése mellett a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit vizsgáljuk. Az adatok gyűjtését és feldolgozását egy független kutatóintézet, a TNS csoport végzi a 18-65 éves korosztályban. A minta nem szerint reprezentatív, míg a 25-44 éves korosztályra nézve felülreprezentált.

díjátadó.

2019-ben már hatodik alkalommal díjaztuk Magyarország legvonzóbb munkáltatóit. Tavalyi győzelme után idén ismét a Mercedes-Benz lett a legvonzóbb hazai munkáltató, a második helyet a LEGO nyerte el, a harmadik helyezett pedig az IBM lett. A munkavállalók az IT szektorban helyezkednének el legszívesebben. Továbbra is a fizetés és a munkahelyi légkör a két legfontosabb munkahelyválasztási szempont, de a fizikai elhelyezkedés és a munka-magánélet egyensúlya is egyre hangsúlyosabb szerepet kap.

felértékelődő munkahelyválasztási elvárások

A munkahelyválasztást befolyásoló három legfontosabb faktor rangsora változatlan tavalyhoz képest. Továbbra is a fizetés a leghangsúlyosabb tényező, majd ezt követi a kellemes munkahelyi légkör és a hosszú távon biztos állás megléte. A munka-magánélet egyensúlyának, a munkahely elhelyezkedésének, a sokszínű, támogató légkörnek, a társadalmi felelősségvállalásnak és a szolgáltatások, termékek minőségének a szerepe például felértékelődik: évről évre dinamikusan nő jelentőségük a munkavállalók szemében.

mi kell az X-nek, miért marad az Y-generáció?

A fiatalabb munkavállalókat biztosítani kell a karrierépítési lehetőségekről és a fejlődési potenciálról ahhoz, hogy ne kezdjenek el új kihívásokat keresni. Az Y-generációt a kellemes munkahelyi légkör, az X-et és Z-t pedig a biztonság és a kedvező fizikai elhelyezkedés tudja maradásra bírni. Mindezek mellett míg a Z-seknek fontos a sokszínű, befogadó csapat, addig az Y-korosztály inkább a karrierépítési lehetőségeket keresi.

a legvonzóbb munkáltatók Magyarországon 2019-ben a REBR toplistája szerint:

Magyarország legvonzóbb munkaadója: 

 Mercedes-Benz

A második:

Lego

A harmadik: 

IBM

Randstad Employer Branding Research

különdíjak

Legvonzóbb munkaadó – Pénzintézet: K&H
Legvonzóbb munkaadó – Energetika és közműszolgáltatás: MVM Group
Legvonzóbb munkaadó – Gyógyszer- és vegyipar: Sanofi/Chinoin Zrt.
Legvonzóbb munkaadó – Szolgáltatóipar: Szerencsejáték Zrt.
Legvonzóbb munkaadó – Kiskereskedelem&HORECA: Hunguest Hotels
Legvonzóbb munkaadó – FMCG: Procter&Gamble
Legvonzóbb munkaadó – IT: Nokia
Legvonzóbb munkaadó – Telekommunikáció: Magyar Telekom
Legvonzóbb munkaadó – Szállítmányozás és logisztika: Kühne + Nagel
Legismertebb munkaadó: Spar

nívódíj.

A részvételi szabályzat alapján azok a cégek, akik 5 éven belül már negyedszerre lennének nyertesek,
nívó díjban részesülnek. Idén 1 ilyen cégnek gratulálhatunk.

Legvonzóbb munkaadó - Energetika és közműszolgáltatás: MOL

szeretnék többet megtudni a kutatásról.

ajánlatot kérek