munkahelyi trendek, melyek Önnek szólnak.

Napjaink rendkívül versenyképes munkaerőpiacán a munkáltatói márkaépítés az egyik legfontosabb eszköz a tehetségek bevonzására és azok megtartására is, hiszen a céggel való azonosulásuk növeli a lojalitásukat. Mindezek mellett növeli a cég láthatóságát a munkaerőpiacon, és lehetővé teszi, hogy kitűnjön a versenyből.

mi a Randstad Employer Brand Research?

A legnagyobb független felmérés a munkáltatói márkákról, a világgazdaság 75 százalékát lefedő 26 ország munkaerőpiacát vizsgálja.

tudjon meg többet

története

A Randstad Employer Brand Research története az ezredfordulón kezdődött, mikor is a Randstad Belgiumban összefogott az ICMA International független kutatócéggel, hogy felmérje a helyi 50 munkáltatói márkát. Ebből az együttműködésből nőtte ki magát a világ legnagyobb munkáltatói márkakutatás-tanulmánya. A cég a Randstad Award kutatásának megfigyelési módszereit azóta tovább finomította, optimalizálta és kibővítette, hogy a legmegfelelőbben tudjuk díjazni a legjobb munkaadókat. Jelenleg világszerte 26 országban kutatnak, ezzel lefedve a globális gazdaság 75 százalékát.

egyedülálló a világon

A Randstad Employer Brand Research nem csak egy díj. A győztes címeket a világ legnagyobb független munkáltatói márka kutatása alapján ítélik oda.

fontos a munkavállaló véleménye

Ez az egyetlen díj, amely a munkavállalók válaszain alapul. Tisztában vagyunk azzal, hogy a kevésbé ismert cégek hátrányosabb helyzetben vannak a nagyobb cégekhez képest. Ezért annak érdekében, hogy egyenlővé tegyük a feltételeket, a Randstad Employer Brand Research három fő területre összpontosít: teljes márkaismertség, relatív vonzerő (a vállalatot ismerő válaszadók közül azoknak az aránya, akik szeretnének a vállalatnál dolgozni), abszolút vonzerő.

kérdése van?

vegye fel velünk a kapcsolatot!

email: info@randstad.hu

tel: 06 1 411 20 90