Cégleírás / Organisation/DepartmentPartnerünk új debreceni szolgáltatóközpontjába keresünk minőségbiztosítási szakértőt, aki az ügyfélszolgálati folyamatok és szolgáltatások minőségének ellenőrzéséért, fejlesztéséért és a hibák feltárásáért felel. A szerepkör célja, hogy rendszeres vizsgálatok és elemzések révén támogassa a kiváló ügyfélélmény biztosítását, szorosan együttműködve a csapatokkal.Pozíció leírása / Job descriptionTelefonos és e-mailes ügyfélka
Cégleírás / Organisation/DepartmentPartnerünk új debreceni szolgáltatóközpontjába keresünk minőségbiztosítási szakértőt, aki az ügyfélszolgálati folyamatok és szolgáltatások minőségének ellenőrzéséért, fejlesztéséért és a hibák feltárásáért felel. A szerepkör célja, hogy rendszeres vizsgálatok és elemzések révén támogassa a kiváló ügyfélélmény biztosítását, szorosan együttműködve a csapatokkal.Pozíció leírása / Job descriptionTelefonos és e-mailes ügyfélka
kérjen állásértesítőt a hasonló pozíciókról
Értesítjük ha egy hasonló pozíció elérhetővé válik
Köszönjük, hogy feliratkozott a személyreszabott álláshírlevelünkre