Köszönjük, hogy feliratnozott a személyreszabott álláshírlevelünkre

    2 pozíciót találtunk it ügyfélszolgálat

    szűrő2
    összes törlése
      • budapest, budapest
      • határozatlan idejű
      • főiskolai, egyetemi végzettség / university
      Cégleírás / Organisation/DepartmentAre you ready to join a global financial powerhouse that’s transforming the future of banking? This organization is a leader in innovation and security, providing cutting-edge solutions that impact millions of users worldwide. Do you want to be part of a dynamic team that values your expertise and drives progress in the digital age? Here, you’ll play a pivotal role in ensuring secure, seamless access for users while worki
      Cégleírás / Organisation/DepartmentAre you ready to join a global financial powerhouse that’s transforming the future of banking? This organization is a leader in innovation and security, providing cutting-edge solutions that impact millions of users worldwide. Do you want to be part of a dynamic team that values your expertise and drives progress in the digital age? Here, you’ll play a pivotal role in ensuring secure, seamless access for users while worki
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • középiskolai végzettség / high school
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni partnerünkhöz keresünk IT technical support analyst pozícióba kollégát.Pozíció leírása / Job descriptionIT technikai támogatás nyújtása telefonon, személyesen vagy online a felhasználók részére Hardver- és szoftverigények azonosítása az IT problémák megoldásához Problémák kezelése a felhasználói / ügyfél-elégedettség biztosításávalDokumentációs feladatok ellátása a hibajegy-kezelő rendszerben A belső támogatási
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni partnerünkhöz keresünk IT technical support analyst pozícióba kollégát.Pozíció leírása / Job descriptionIT technikai támogatás nyújtása telefonon, személyesen vagy online a felhasználók részére Hardver- és szoftverigények azonosítása az IT problémák megoldásához Problémák kezelése a felhasználói / ügyfél-elégedettség biztosításávalDokumentációs feladatok ellátása a hibajegy-kezelő rendszerben A belső támogatási

    Köszönjük, hogy feliratkozott a személyreszabott álláshírlevelünkre

    Nyelvet szeretne váltani? A jelenlegi keresés szűrői el fognak tűnni