Köszönjük, hogy feliratnozott a személyreszabott álláshírlevelünkre

    8 ügyfélszolgálat állást találtunk az Ön számára ebben Hajdúszoboszló, Hajdú-Bihar

    szűrő2
    összes törlése
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • főiskolai, egyetemi végzettség / university
      Cégleírás / Organisation/DepartmentOur business partner is looking for a Portuguese or Italian speaking Customer Success Specialist to join their team.If you have experience in customer care, enjoy working in a dynamic and fast-paced environment, have strong communication and problem-solving skills, this could be the perfect opportunity for you!Pozíció leírása / Job descriptionUnderstand the key business objectives customers are looking to achieve with our
      Cégleírás / Organisation/DepartmentOur business partner is looking for a Portuguese or Italian speaking Customer Success Specialist to join their team.If you have experience in customer care, enjoy working in a dynamic and fast-paced environment, have strong communication and problem-solving skills, this could be the perfect opportunity for you!Pozíció leírása / Job descriptionUnderstand the key business objectives customers are looking to achieve with our
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • középiskolai végzettség / high school
      Cégleírás / Organisation/DepartmentPartnerünk új debreceni szolgáltatóközpontjába keresünk minőségbiztosítási szakértőt, aki az ügyfélszolgálati folyamatok és szolgáltatások minőségének ellenőrzéséért, fejlesztéséért és a hibák feltárásáért felel. A szerepkör célja, hogy rendszeres vizsgálatok és elemzések révén támogassa a kiváló ügyfélélmény biztosítását, szorosan együttműködve a csapatokkal.Pozíció leírása / Job descriptionTelefonos és e-mailes ügyfélka
      Cégleírás / Organisation/DepartmentPartnerünk új debreceni szolgáltatóközpontjába keresünk minőségbiztosítási szakértőt, aki az ügyfélszolgálati folyamatok és szolgáltatások minőségének ellenőrzéséért, fejlesztéséért és a hibák feltárásáért felel. A szerepkör célja, hogy rendszeres vizsgálatok és elemzések révén támogassa a kiváló ügyfélélmény biztosítását, szorosan együttműködve a csapatokkal.Pozíció leírása / Job descriptionTelefonos és e-mailes ügyfélka
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • középiskolai végzettség / high school
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni BPO partnerünkhöz keresünk Tréning- és minőségbiztosítási specialista kollégát onsite, hibrid vagy remote munkavégzéssel.Pozíció leírása / Job descriptionA vállalati és ügyféloldali szolgáltatási tréninganyagok kezelése és naprakészen tartásaTréningek megtartása személyesen és online, a szolgáltatásnyújtási csapat minden tagja számáraA csapattagok folyamatos szakmai fejlődésének támogatása és nyomon követéseÚj b
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni BPO partnerünkhöz keresünk Tréning- és minőségbiztosítási specialista kollégát onsite, hibrid vagy remote munkavégzéssel.Pozíció leírása / Job descriptionA vállalati és ügyféloldali szolgáltatási tréninganyagok kezelése és naprakészen tartásaTréningek megtartása személyesen és online, a szolgáltatásnyújtási csapat minden tagja számáraA csapattagok folyamatos szakmai fejlődésének támogatása és nyomon követéseÚj b
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • főiskolai, egyetemi végzettség / university
      Cégleírás / Organisation/DepartmentOur business partner is looking for a  Service Delivery Manager  to join their team.Pozíció leírása / Job descriptionResponsible for the management of a service. This includes Service Management and line management of the staff including the TL(s) and Agents or Engineers engaged in providing the service.   Accountable for all the activities required to deliver a successful service and ensure is delivered to a consistently
      Cégleírás / Organisation/DepartmentOur business partner is looking for a  Service Delivery Manager  to join their team.Pozíció leírása / Job descriptionResponsible for the management of a service. This includes Service Management and line management of the staff including the TL(s) and Agents or Engineers engaged in providing the service.   Accountable for all the activities required to deliver a successful service and ensure is delivered to a consistently
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • középiskolai végzettség / high school
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni partnerünkhöz keresünk német nyelvtudással rendelkező telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.Pozíció leírása / Job descriptionÜgyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.Gyors, megbízható és p
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni partnerünkhöz keresünk német nyelvtudással rendelkező telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.Pozíció leírása / Job descriptionÜgyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.Gyors, megbízható és p
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • középiskolai végzettség / high school
      Cégleírás / Organisation/DepartmentOur business partner is looking for an English speaking Team Leader to join their team. The Team Leader is responsible for overseeing the daily delivery of services while fostering strong working relationships. If you have experience in team management, enjoy working in a dynamic and fast-paced environment, have strong communication and problem-solving skills, this could be the perfect opportunity for you!Pozíció leírása
      Cégleírás / Organisation/DepartmentOur business partner is looking for an English speaking Team Leader to join their team. The Team Leader is responsible for overseeing the daily delivery of services while fostering strong working relationships. If you have experience in team management, enjoy working in a dynamic and fast-paced environment, have strong communication and problem-solving skills, this could be the perfect opportunity for you!Pozíció leírása
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • főiskolai, egyetemi végzettség / university
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni partnercégünk Szolgáltatásmenedzser pozícióba keres új munkatársat.Pozíció leírása / Job descriptionFőbb feladatok és felelősségi körök:A rábízott szolgáltatás teljes körű szakmai és operatív irányítása, beleértve a csapatvezetők és az ügyfélszolgálati munkatársak vagy mérnökök vezetését.A szolgáltatás színvonalának folyamatos biztosítása a meghatározott szerződéses feltételek szerint, kiemelkedő minőségben.A sz
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni partnercégünk Szolgáltatásmenedzser pozícióba keres új munkatársat.Pozíció leírása / Job descriptionFőbb feladatok és felelősségi körök:A rábízott szolgáltatás teljes körű szakmai és operatív irányítása, beleértve a csapatvezetők és az ügyfélszolgálati munkatársak vagy mérnökök vezetését.A szolgáltatás színvonalának folyamatos biztosítása a meghatározott szerződéses feltételek szerint, kiemelkedő minőségben.A sz
      • debrecen, hajdú-bihar
      • határozatlan idejű
      • középiskolai végzettség / high school
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni partnerünkhöz keresünk Senior Team Leader kollégát.Pozíció leírása / Job descriptionJó munkakapcsolatok ápolása és fenntartása a kollégákkal professzionális, udvarias és érett hozzáállássalEgyüttműködésen alapuló csapatmunka előmozdítása tiszteletteljes és professzionális viselkedés ösztönzésévelA csapat tudásának és a folyamatok, valamint a bevált gyakorlatok ismeretének folyamatos fejlesztéseElsődleges eszkalá
      Cégleírás / Organisation/DepartmentDebreceni partnerünkhöz keresünk Senior Team Leader kollégát.Pozíció leírása / Job descriptionJó munkakapcsolatok ápolása és fenntartása a kollégákkal professzionális, udvarias és érett hozzáállássalEgyüttműködésen alapuló csapatmunka előmozdítása tiszteletteljes és professzionális viselkedés ösztönzésévelA csapat tudásának és a folyamatok, valamint a bevált gyakorlatok ismeretének folyamatos fejlesztéseElsődleges eszkalá

    Köszönjük, hogy feliratkozott a személyreszabott álláshírlevelünkre

    további állások itt: Hajduszoboszlo

    ügyfélszolgálat állások munkakör szerint

    Nyelvet szeretne váltani? A jelenlegi keresés szűrői el fognak tűnni