Ügyfelünk világszerte segíti a szervezeteket a szoftver portfólió stratégiai beszerzésében és optimalizálásában, a felhő- és AI-technológiák bevezetésében, valamint az innováció ösztönzésében a megnövelt hatékonyság révén. Megbízható tanácsadóként szolgálnak a stratégiai szoftverbeszerzés, a folyamatos IT-optimalizálás, valamint a felhő-, adat- és AI-befektetések megtérülésének maximalizálása terén.
Bővülő csapatukba keresünk tapasztalt Microsoft 365 Támogatási Szakértőt, aki első- és másodszintű technikai támogatást nyújt felhasználóknak a Microsoft 365 szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az ideális jelölt erős gyakorlati ismeretekkel rendelkezik az Outlook, Teams, OneDrive és SharePoint alapvető funkcióiról, valamint képes hatékonyan diagnosztizálni és megoldani a felhasználói problémákat. Ez a szerepkör kiváló kommunikációs készségeket, problémamegoldó képességet és ügyfélközpontú hozzáállást igényel.
Pozíció leírása / Job description
Felhasználói támogatás:
Első- és másodszintű technikai támogatás nyújtása a végfelhasználóknak telefonon, e-mailben vagy chat-en keresztül a Microsoft 365 alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint, Word, Excel, PowerPoint stb.) kapcsolatban.
Jelszó-visszaállítások, fiókzárolások feloldása és alapvető felhasználói fiókkezelési feladatok elvégzése az Entra ID-ban (korábban Azure AD).
Hibaelhárítás és Diagnosztika:
Gyakori Microsoft 365 problémák diagnosztizálása és hibaelhárítása, mint például:
E-mail küldési/fogadási problémák.
Teams csatlakozási vagy funkcionális problémák.
OneDrive szinkronizációs hibák.
SharePoint hozzáférési vagy engedélyezési problémák.
Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint) alapvető hibái.
Részletes hibajegyek rögzítése és a problémák dokumentálása a jegykezelő rendszerben.
Eszkaláció és Együttműködés:
Komplex problémák eszkalálása a magasabb szintű (L3) támogatási csapatok felé, biztosítva a szükséges információk és a hibaelhárítási lépések pontos átadását.
Együttműködés az IT csapat más tagjaival a problémák megoldásában és a felhasználói élmény javításában.
Dokumentáció és Tudásmegosztás:
A gyakori problémákra és megoldásokra vonatkozó tudásbázis cikkek és belső dokumentációk készítése és frissítése.
Aktív részvétel a tudásmegosztásban a csapaton belül.
Biztonság és Megfelelőség (alapszint):
Segítségnyújtás a felhasználóknak a többfaktoros hitelesítés (MFA) beállításában és hibaelhárításában.
A felhasználók tájékoztatása az alapvető biztonsági legjobb gyakorlatokról.
Elvárások / Requirements
1-3 év tapasztalat IT támogatási szerepkörben, különösen Microsoft 365 környezetben.
Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (pl. ServiceNow, Jira, Zendesk).
Alapvető ismeretek Active Directory (AD) és/vagy Entra ID (korábban Azure AD) felhasználói és csoportkezelésében.
Jártasság a Microsoft 365 alapvető alkalmazásaiban és szolgáltatásaiban (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint Online).
Képesség a Windows operációs rendszerek és alapvető hálózati beállítások (pl. DNS, IP-címek) hibaelhárítására.
Alapvető ismeretek a mobil eszközök (iOS, Android) Outlook és Teams alkalmazásainak konfigurálásában.
Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készségek, beleértve a képességet a technikai információk világos és érthető átadására.
Erős ügyfélközpontú hozzáállás és türelem a felhasználókkal.
Képesség a problémák analitikus megközelítésére és hatékony megoldások megtalálására.
Önálló munkavégzésre és csapatban való együttműködésre való képesség.
Képesség a gyors tempójú környezetben való munkavégzésre és a prioritások kezelésére.
Előny:
- PowerShell szkriptelés ismerete
Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)
CompTIA A+
Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate (MD-102) - L2 szinthez előny
Amit kínálunk / Offer
- Rugalmas munkakörülmények
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Innovatív környezet
- Nyílt kommunikáció, lapos szervezeti hierarchia, összetartó csapat
Gosztola Dóra
dora.gosztola@randstad.hu
...