erre a pozícióra jelentkezik

microsoft 365 támogatási szakértő

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Budapest, Budapest,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 10 június 2025,
    referencia szám 36553,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Ügyfelünk világszerte segíti a szervezeteket a szoftver portfólió stratégiai beszerzésében és optimalizálásában, a felhő- és AI-technológiák bevezetésében, valamint az innováció ösztönzésében a megnövelt hatékonyság révén. Megbízható tanácsadóként szolgálnak a stratégiai szoftverbeszerzés, a folyamatos IT-optimalizálás, valamint a felhő-, adat- és AI-befektetések megtérülésének maximalizálása terén.

    Bővülő csapatukba keresünk tapasztalt Microsoft 365 Támogatási Szakértőt, aki első- és másodszintű technikai támogatást nyújt felhasználóknak a Microsoft 365 szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az ideális jelölt erős gyakorlati ismeretekkel rendelkezik az Outlook, Teams, OneDrive és SharePoint alapvető funkcióiról, valamint képes hatékonyan diagnosztizálni és megoldani a felhasználói problémákat. Ez a szerepkör kiváló kommunikációs készségeket, problémamegoldó képességet és ügyfélközpontú hozzáállást igényel.

     

    Pozíció leírása / Job description

    Felhasználói támogatás:

    • Első- és másodszintű technikai támogatás nyújtása a végfelhasználóknak telefonon, e-mailben vagy chat-en keresztül a Microsoft 365 alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint, Word, Excel, PowerPoint stb.) kapcsolatban.

    • Jelszó-visszaállítások, fiókzárolások feloldása és alapvető felhasználói fiókkezelési feladatok elvégzése az Entra ID-ban (korábban Azure AD).

    Hibaelhárítás és Diagnosztika:

    Gyakori Microsoft 365 problémák diagnosztizálása és hibaelhárítása, mint például:

    • E-mail küldési/fogadási problémák.

    • Teams csatlakozási vagy funkcionális problémák.

    • OneDrive szinkronizációs hibák.

    • SharePoint hozzáférési vagy engedélyezési problémák.

    • Office alkalmazások (Word, Excel, PowerPoint) alapvető hibái.

    • Részletes hibajegyek rögzítése és a problémák dokumentálása a jegykezelő rendszerben.

    Eszkaláció és Együttműködés:

    • Komplex problémák eszkalálása a magasabb szintű (L3) támogatási csapatok felé, biztosítva a szükséges információk és a hibaelhárítási lépések pontos átadását.

    • Együttműködés az IT csapat más tagjaival a problémák megoldásában és a felhasználói élmény javításában.

    Dokumentáció és Tudásmegosztás:

    • A gyakori problémákra és megoldásokra vonatkozó tudásbázis cikkek és belső dokumentációk készítése és frissítése.

    • Aktív részvétel a tudásmegosztásban a csapaton belül.

    Biztonság és Megfelelőség (alapszint):

    • Segítségnyújtás a felhasználóknak a többfaktoros hitelesítés (MFA) beállításában és hibaelhárításában.

    • A felhasználók tájékoztatása az alapvető biztonsági legjobb gyakorlatokról.

     

    Elvárások / Requirements
    • 1-3 év tapasztalat IT támogatási szerepkörben, különösen Microsoft 365 környezetben.

    • Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (pl. ServiceNow, Jira, Zendesk).

    • Alapvető ismeretek Active Directory (AD) és/vagy Entra ID (korábban Azure AD) felhasználói és csoportkezelésében.

    • Jártasság a Microsoft 365 alapvető alkalmazásaiban és szolgáltatásaiban (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint Online).

    • Képesség a Windows operációs rendszerek és alapvető hálózati beállítások (pl. DNS, IP-címek) hibaelhárítására.

    • Alapvető ismeretek a mobil eszközök (iOS, Android) Outlook és Teams alkalmazásainak konfigurálásában.

    • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készségek, beleértve a képességet a technikai információk világos és érthető átadására.

    • Erős ügyfélközpontú hozzáállás és türelem a felhasználókkal.

    • Képesség a problémák analitikus megközelítésére és hatékony megoldások megtalálására.

    • Önálló munkavégzésre és csapatban való együttműködésre való képesség.

    • Képesség a gyors tempójú környezetben való munkavégzésre és a prioritások kezelésére.

    Előny:

    • PowerShell szkriptelés ismerete
    • Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)

    • CompTIA A+

    • Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate (MD-102) - L2 szinthez előny

     

    Amit kínálunk / Offer
    • Rugalmas munkakörülmények
    • Szakmai fejlődési lehetőség
    • Innovatív környezet
    • Nyílt kommunikáció, lapos szervezeti hierarchia, összetartó csapat
    Kapcsolattartó / Information

    Gosztola Dóra

    dora.gosztola@randstad.hu