Ha van legalább 2 év irodai tapasztalatod, szeretsz szervezni, adminisztrálni, és szívesen támogatnál egy elismert ügyvédi csapatot a háttérből, nálunk a helyed!
Lokáció: 2. kerület
Pozíció leírása / Job descriptionAz ügyvédi munka napi támogatása, dokumentumok előkészítése és rendszerezése
Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon
Találkozók, határidők, feladatok szervezése, koordinálása
Számlázási és egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok
Irodai folyamatok gördülékeny működtetése, adatbázisok frissítése
Irodaszer beszerzés, az iroda mindennapi működésének biztosítása
2 év irodai tapasztalat
Kiváló szervező- és kommunikációs készség
Precíz, pontos munkavégzés, jó problémamegoldó hozzáállás
Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, e-mail, naptárkezelés)
Angol nyelvtudás szóban és írásban
Versenyképes fizetés
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy barátságos, igényes irodai környezetben
Szakmai fejlődési és tanulási lehetőségek
Sokrétű, változatos munkakör
szilvia.marsiczki@randstad.hu
...