erre a pozícióra jelentkezik

irodavezetői asszisztens

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Budapest, Budapest,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 5 június 2025,
    referencia szám 36542,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Ha van legalább 2 év irodai tapasztalatod, szeretsz szervezni, adminisztrálni, és szívesen támogatnál egy elismert ügyvédi csapatot a háttérből, nálunk a helyed!

    Lokáció: 2. kerület

    Pozíció leírása / Job description
    • Az ügyvédi munka napi támogatása, dokumentumok előkészítése és rendszerezése

    • Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon

    • Találkozók, határidők, feladatok szervezése, koordinálása

    • Számlázási és egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok

    • Irodai folyamatok gördülékeny működtetése, adatbázisok frissítése

    • Irodaszer beszerzés, az iroda mindennapi működésének biztosítása

    Elvárások / Requirements
    • 2 év irodai tapasztalat

    • Kiváló szervező- és kommunikációs készség

    • Precíz, pontos munkavégzés, jó problémamegoldó hozzáállás

    • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, e-mail, naptárkezelés)

    • Angol nyelvtudás szóban és írásban

    Amit kínálunk / Offer
    • Versenyképes fizetés

    • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy barátságos, igényes irodai környezetben

    • Szakmai fejlődési és tanulási lehetőségek

    • Sokrétű, változatos munkakör

    Kapcsolattartó / Information

    szilvia.marsiczki@randstad.hu