a te lehetőséged.

Munkaerő-közvetítés, toborzás - kiválasztás , üzletfejlesztés, HR, IT, marketing, jog vagy pénzügy – bármely legyen is az erősséged, biztos hogy megtalálod a tökéletes állásodat a Randstadnál.

nyitott pozícióink

milyen egy

fejvadász munkája?

  •  Komplex, emberközpontú, üzleti szemléletű karriert kínál.
  • A feladatkör nagyon változatos, nálunk nincs két egyforma nap.
  • Felelős leszel a rád bízott teljes kiválasztási projectért; a recruitment folyamat a pozíció megismerésétől, jelöltek felkutatásán, interjúzásán keresztül a pozíció betöltéséig a te kezedben lesz.
  • Komplex üzleti helyzeteket, toborzás-kiválasztási problémákat kell megértened, és azokra megoldást találnod a Randstad eszköztárának segítségével.
  • Karriereket fogsz tudni beindítani,  jobbá tenni - tanácsaiddal, piaci rálátásoddal az álláskeresőket el fogod tudni vezeti álmaik pozíciójához.
  • Szakterületre specializálódva kapcsolatba fogsz kerülni számos céggel, ügyféllel, akiktől rengeteget fogsz tanulni piaci trendekről, gazdasági folyamatokról, aktuális HR és recruitment kérdésekről.
  • Hosszú távú kapcsolatot építesz ügyfeleiddel, támogatod őket céljaik elérésben.

rugalmas munkavégzés.

A fizikai jelenlét helyett mi munkatársaink teljesítményét értékeljük. Éppen ezért igyekszünk teret adni a rugalmas munkaidőnek és a távmunkának is. 

megnézem a rugalmas lehetőségeket

kapcsolatépítés felsőfokon.

Nemzetközi szinten közel 38 000 kollégával építheted kapcsolatod.

tehetséggondozás.

Számtalan tehetséggondozó programot kínálunk globális és lokális szinten egyaránt.

karrierépítés.

Vezetőink pozícióink 80%-a belső előléptetéseken alapul.

Nálunk a HR tapasztalat nem előfeltétel! Lehetsz akár mérnök, IT szakember, key account menedzser vagy jogász némi munkatapasztalattal. A lényeg, hogy egy nagy adag lelkesedéssel, energiával és eltökéltséggel gyere el hozzánk.

tudj meg többet

rólunk

Bármilyen pozícióban légy a Randstadnál, nálunk egy jó állás személyes jelenlétet, emberi kapcsolatokat is jelent.

A csapatunkhoz való csatlakozás azt jelenti, hogy jó emberekkel fogsz dolgozni. Mindez elengedhetetlen, hogy fenntartsuk nyitott, vállalkozó szellemű és élénk vállalati kultúránk fenntartásához. 

Olvasd el néhány kollégánk véleményét, ismerd meg Randstados karrierútját!

Gál Diána - executive search manager

Gál Diána - executive search manager
"Gál Dia vagyok, 2012 márciusában csatlakoztam a Randstadhoz, akkor még mint Office Manager. Emlékszem, már az első napokban megfogalmazódott bennem, hogy én egyszer majd a „másik oldalon" szeretnék dolgozni, azaz a tanácsadói csapatot szeretném erősíteni. Szerencsére hamar meglátták bennem a potenciált – hisz ahhoz, hogy valaki sikeres tanácsadó legyen, fontos, hogy erős értékesítői vénával is rendelkezzen. Kevesebb mint egy éven belül, 2013 januárjában „átigazoltam" a Sales/HR/Marketing csapathoz, ahol Junior tanácsadóként kezdtem, azóta pedig már Branch Managerként is dolgoztam, jelenleg pedig felsővezetői kiválasztással foglalkozom.

Hogy mi az én titkom? Nagyon egyszerű, szeretem azt, amit és ahogyan csinálom. Ahhoz, hogy ebben a szakmában sikeres legyél nagyon fontos, hogy szeresd, amit csinálsz. Az én esetemben már csatlakozásom előtt jellemző volt, hogy én voltam az, aki általában munkát szerzett a barátainak ismerősökön keresztül. Azt gondoltam, hogy miért ne profitáljak ebből és használjam ezt a képességemet az üzleti életben is?

Ha te is szeretnél csatlakozni, fontos, hogy legyen benned kitartás, ambíció, versenyszellem és nem utolsó sorban dinamizmus, hiszen ez egy pörgős világ. Itt az tud sikeres lenni, aki felveszi a ritmust, és képes gyorsan és hatékonyan dolgozni. Hogy miért is szeretek itt dolgozni? Első sorban a csapatot emelném ki, mivel egy kivételesen jó társaságról van szó. Mivel az ember az idejének nagy részét a munkahelyén tölti, ezért nagyon fontos, hogy kikkel van körülvéve egész nap. A másik dolog, ami számomra szintén fontos, hogy a cég megadja nekem a támogatást és biztos hátteret ahhoz, hogy sikeres lehessek. A Randstadnál a legújabb rendszerekkel és eszközökkel dolgozhatok egy nagyon modern és szép környezetben, Budapest egyik legjobb kerületében, ezen kívül, akár otthonról is dolgozhatok, ami a munkavégzést még hatékonyabbá tudja tenni."

Gombos-Kovács Kata - branch manager - business services | customer care

"2007-ben, pályakezdőként kerestem állást, és megakadt a szemem a Randstad hirdetésén. Színes, lendületes, fiatalos volt – azonnal beadtam a jelentkezésem. A kiválasztási folyamat is barátságosan zajlott, és az első pillanattól fogva otthon éreztem magam a cégnél, hisz rendkívül sok támogatást, kedves szót és szeretetet kaptam, amire kezdőként extrán szükségem volt. Az én történetemben az a különös, hogy a próbaidőm alatt a céges csapatépítő keretein belül egy rossz ugrásnak köszönhetően kitörtem a bokám, és több hétnyi kényszerpihenőre lettem ítélve. Ez időszak alatt több barátom féltett attól, hogy mi lesz velem a továbbiakban – vajon így, hogy a próbaidőm jelentős részét nem töltöttem munkában, meglesz még az állásom? Éreztem, hogy ettől nem kell tartanom, és igazam is lett. Folyamatosan kapcsolatban voltam a munkatársaimmal, vártak vissza. Hamarosan junior tanácsadóból tanácsadó, később pedig szenior tanácsadó lett belőlem. Majd az élet más jellegű, de hasonlóan izgalmas feladatot kínált nekem – két gyerkőc anyukája lettem, így pár évre kiestem a munkából. A legtöbb kismama tart attól, hogy szülési szabadság után mi vár rá: szívesen látják viszont? Hasonló pozícióba térhet vissza? Nekem ezen nem kellett agyalnom, hisz a Randstad tárt karokkal várt. Nem terveztem még munkába állni, de olyan lehetőséggel keresett meg a cég, amire nem mondhattam nemet, így visszatértem, és egy pillanatig nem bántam meg a döntésem! Egy ideig a belső kiválasztással foglalkoztam, majd a régi és kedvenc csapatom, a BSA Team Leadere lettem.

Kivételes ez a cég, mert annak ellenére, hogy az elmúlt 9 évben óriásit nőttünk, megmaradt a barátságos, nyitott légkör. Itt jó dolgozni, ide mindig szívesen jövök! Ahogy az én példám is mutatja, mi egy család vagyunk, és itt tényleg van lehetősége az embernek arra, hogy hosszú karrierutat járjon be. A cégnek nemcsak a filozófiája, hanem a mindennapjait is jellemzi a szlogenünk: human forward"

Takács Petra - branch manager - finance

"Takács Petra vagyok, és 2014 augusztusa óta mostanáig erősítettem a Randstad Finance/Legal/Pharma csapatát, jelenleg pedig már a Finance branchet vezetem. Az én életutam a Randstadon belül abszolút speciális és egyedi, hiszen 2016 januárja óta megosztottan dolgozom Párizsból és Budapestről a budapesti Randstadnak. 
De hogyan is jutottam idáig? 2 éve sikeresen működöm az egyik legsikeresebb csapat tagjaként. Mi a siker titka? Komplex, hiszen idetartozik a:

SZAKMAISÁG: HR mester szakon végeztem; 
CSAPATSZELLEM: világ életemben csapatsportokat űztem amit itt is kamatoztatok;
maga A CSAPAT: akikkel együtt dolgozom, és mindenben segítjük egymást, 
illetve a SZEMÉLYISÉG!: Alapvetően nem vagyok tipikus központi ember, ugyanakkor mindenek előtt fontos nekem az emberek segítése, legyen szó jelöltről, ügyfélről vagy éppen a munkatársakról.

Ezek azok az összetevők, ami miatt úgy gondolom, hogy sikeres lehetek, és január óta dolgozhatok olyan munkarendben, amilyenre nem sok munkahelyen lenne lehetőségem. Mind ez pedig mit hozott magával? Olyan fajta lojalitást és elköteleződést a cég iránt, amit eddig sehol nem éreztem: ez pedig természetesen az eredményeken is megmutatkozik, így nemsokára Senior Tanácsadóként folytathatom pályafutásomat cégen belül.

Hogyan lépdelhetsz felfelé azon a bizonyos lépcsőfokon TE is? Ha hiszel magadban és tisztában vagy önmagaddal. Vagyis tudod, hogy mik a gyengeségeid és erősségeid. És megpróbálsz mindent beleadni, hogy az erősségeidet tudd megmutatni és a gyengeségeidet fejleszteni - vagy olyan csapat tagja lenni, ahol felerősítitek egymás gyengeségeit. :) Illetve ha nem futsz el a nehézségek elől, inkább felveszed a harcot! :)
Te is harcos típus vagy? A Randstadnál ezt szuperül tudod kamatoztatni, csak ajánlani tudom!"

Várkonyi Dóra - branch manager - business services | assistance

"Frissdiplomásként kerültem a Randstad csapatába 2012-ben. Teljesen új volt minden számomra, az első munkahely, új kihívások, új emberek, egy jó csapat. A pénzügyi keresésekkel foglalkozó csapat tagjaként évről évre szépen vettem az akadályokat, fejlődtem és léphettem előre a ranglétrán.

Volt lehetőségem egy másféléves on-site projekten részt venni egy ügyfelünknél, ami egy új színt hozott a mindennapokba, betekintést nyerhettem a vállalati oldal mindennapjaiba.

Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen 2 éve én képviselem a magyar Randstadot egy cégcsoporton belüli nemzetközi fórumon, aminek keretén belül félévente Hollandiában, a központban találkozunk és osztjuk meg tapasztalatainkat.

Eredményeimnek köszönhetően 3. alkalommal kerültem be az úgynevezett President’s Clubba, aminek köszönhetően eljutottam Madridba, Párizsba és Athénba, találkozhattam az ottani kollégákkal, megismerhettem az ottani Randstadot, és egy szuper hétvégét tölthettem a csapattal.

2016 eleje óta mint csapatvezető próbálhatom ki magam. Egy remek csapatot vezethetek, szép sikerekkel a hátunk mögött, és a java csak most jön.

Nagyon szerencsésnek tartom magam, hogy első munkahelyként a Randstad csapatába kerültem, szuper lehetőségeket kaptam, sokat tanultam és sok van még előttem."

Hubai Boglárka - team leader I IT/telco

"Régóta érdeklődtem a HR, illetve a toborzás - kiválasztás iránt, így nagyon örültem, amikor 2014 februárjában csatlakozhattam a Randstadhoz. Előtte más területen dolgoztam, belekóstoltam a sales-be és a külföldi létbe is, de úgy érzem nagyon jó döntést hoztam, amikor pályámat ezen a vonalon folytattam.
Az IT/telco csapatba kerültem mint Junior Tanácsadó, és meg kell mondjam, ez a terület nagyon ismeretlen volt számomra, különösen, hogy mi rejlik az egyes pozíciók elnevezése mögött. Szerencsére a kezdeti időszakban sokat segítettek a tapasztaltabb kollégák és vezetők, illetve kaptunk különböző szakmai tréningeket is, de sok mindennek magam jártam utána és egyre önállóbb lettem, ezeknek hatására el is kezdtek jönni az első sikerek. 2015 nyarán pedig előléptettek Tanácsadóvá. Azóta kitartó munkával senior tanácsadó lett belőlem, jelenleg pedig már team leaderként tevékenykedem az IT csapatban.
Amit a legjobban szeretek ebben a munkában, az az a pillanat, amikor egy jelölt igazán örül annak, hogy segítettünk neki megtalálni a számára megfelelő lehetőséget. Nagyon sok emlékezetes történet jut az eszembe, ezek közül talán azt említeném meg, amikor egy jelöltnek nagyon tetszett az ajánlott pozíció és a cég is, de mivel az angolján volt mit fejleszteni, annyira lelkes volt, hogy bejött hozzám még egyszer gyakorolni az interjúra. Amikor rá néhány napra hatalmas örömmel újságolta a telefonban, hogy felvették, az hihetetlenül jó érzés volt. 
Tetszik a változatosság, hogy folyamatosan kapcsolatban kell lenni az ügyfelekkel/jelöltekkel és előfordul, hogy izzasztó szituációkat kell megoldani.
Emellett megvan a kellő rugalmasság és szabadság is, hogy hogyan végezzük a munkát és hogyan oldjuk meg a felmerülő problémákat.
A csapatommal kapcsolatban is szerencsésnek mondhatom magam, iszonyú közvetlen és jó fej emberekkel vagyok körülvéve, akik közé szívesen megy be az ember reggelente."

Hont Zsuzsanna - consultant

"Gyakornoki program keretein belül kerültem a Randstad Hungary mérnök/műszaki csapatába, ahonnan a mester diplomám megszerzése után felajánlottak számomra egy junior tanácsadó pozíciót.

A hónapok és évek alatt, a különböző sourcing technikákon és interjúztatáson át az ügyfelekkel való megfelelő kapcsolattartás sajátíthattam el, majd újabb célokat kitűzve, léphettem feljebb a ranglétrán. Jelenleg már tanácsadói munkakörben tevékenykedem, egy remek csapat tagjaként az IT területen.
A Randstad Hungary-nél nem csak egy szuper karrierlehetőséget találhat magának az ember, hanem rengeteg fejlődési és tanulási lehetőséget, új kapcsolatokat és barátokat is egyaránt. Örülök, hogy első munkahelyemnek egy ilyen céget tudhatok, amely megadja számomra a bizalmat, hogy a vállalaton belül is építhessem karrierutamat és fejlődhessek a HR szakma különböző területein."

Kavalecz Aida - marketing assistant

"Amikor érettségi után döntés elé állítottak, fogalmam sem volt, hogyan tovább. Az egyetemen később körvonalazódni kezdett, mi az, ami érdekel, és ekkor jött az életembe a Randstad. Ide kerülve egyértelművé vált számora, a marketing az igazi hivatásom. Ez a gyakornoki program nem csak fantasztikus lehetőség szakmai fejlődésem szempontjából, de munkám során rengeteg új, és izgalmas embert ismerhettem, és napról-napra ismerhetek meg. A Randstad számomra nem csak egy munkahely, hanem egy olyan közösség, ahol nem a kollegáimmal dolgozom, hanem a barátaimmal. Nagyszerű érzés, amikor segíthetjük egymás munkáját, és közösen alkothatunk valamit a tanácsadókkal együtt. A rugalmas munkaidő, a színvonalas szakmai háttér, a befogadó közösség mind azt bizonyítja számomra, tökéletes helyet találtam a fejlődésre. :) "