A fejvadászok – más néven HR tanácsadók vagy recruiterek – a vállalatokat a tehetségek felkutatásában; a munkavállalókat karrierjük tudatos építésében, a számukra ideális állás megszerzésében segítik. Feladatuk a nyitott pozíciókra legalkalmasabb munkavállalók – vagyis jelöltek – megtalálása, a cégek és a dolgozók eltérő igényeinek összehangolásával hozzák közelebb a keresletet a kínálathoz. Modern technológiai hátterű, az aktuális piaci trendekhez maximálisan igazodó keresési folyamat keretében lépnek kapcsolatba a potenciális jelöltekkel, majd tovább szűkítik a kört a vállalatok számára fontos kompetenciáknak és a munkavállalók szempontjainak megfelelően.
miért izgalmas a fejvadász szakma?
A recruitment szépsége a komplexitásában rejlik: mind az állást kínáló, mind az állásra jelentkező fél érdekeit szem előtt tartva, a pozíció betöltéséhez szükséges folyamat teljes körű menedzsmentjével, lényeglátó stratégaként és empatikus közvetítőként válhat egy tanácsadó igazán eredményessé.
Ebben a szakmában különleges lehetőség nyílik hatni mások életére és karrierútjára: segíteni valakinek megtalálni az új állását olyan küldetés, amelyért érdemes nap mint nap kihozni magunkból a maximumot!
mi jellemzi egy fejvadász munkakörét a Randstadnál?
- Összetett, emberközpontú, üzleti szemléletű feladatok – nincs két egyforma nap!
Tanácsadóink piaci rálátásukat és tapasztalatukat hasznosítva akár álmaik pozíciójához is elvezethetik az álláskeresőket, támogatják őket a karrierépítés bármely szakaszában. - Nagyfokú önállóság: a teljes kiválasztási folyamat – a pozíció megismerésétől a jelöltek felkutatásán és interjúztatásán át, az állás betöltéséig – recruitereink kezében van.
- Szakterületre és iparágakra specializált, tanulásorientált megközelítés.
A vállalatokkal, ügyfelekkel és jelöltekkel történő folyamatos kapcsolattartás következtében ebben a munkakörben alapvető a munkaerőpiaci trendekkel, aktuális HR és recruitment kérdésekkel kapcsolatos széles körű tájékozottság.
milyen képességek szükségesek fejvadászként?
Bár a Randstadnál sokszor a tanulható kompetenciák kerülnek előtérbe a konkrét végzettséggel és korábbi szakmai tapasztalattal szemben, bizonyos képességek mindenképp fontosak a sikerhez:
- Kiváló kommunikációs készség, empátia – A jelöltekkel, ügyfelekkel és kollégákkal történő közös munka gördülékennyé tételéhez.
- Hatékony projekt- és időmenedzsment – A párhuzamos, több szálon futó folyamatok követéséhez és a feladatok összehangolásához.
- Sales szemlélet – Az üzleti célok és stratégia szem előtt tartásához, a produktív munkavégzéshez.
- Fejlődésközpontú gondolkodás – A nemzetközi vállalati know-how megismeréséhez és alkalmazásához, az előrelépés lehetőségének megteremtéséhez.
karrier a Randstadnál.
A legjobb szakemberekkel szeretnénk együtt dolgozni, éppen ezért fontos számunkra, hogy teret adjunk a személyes fejlődésnek. Miért érdemes jelentkezned hozzánk?
- 2020-ban a Randstad bekerült a Szerethető Munkahelyek versenyén a TOP 35 nagyvállalat közé és 1. helyezést ért el a “Dolgoznék itt” különdíj kategóriában is.
- A világ első számú HR-szolgáltatójánál és Magyarország piacvezető munkaerő-közvetítőjénél egy közel 40 országban jelenlévő multinacionális vállalat összes tudása áll rendelkezésre egy közepes méretű helyi szervezetben, ahol a kollégák elismerik és támogatják egymást.
- Munkaerő-közvetítés, toborzás-kiválasztás, üzletfejlesztés, HR, IT, marketing, jog vagy pénzügy – bármi legyen is az erősséged, nálunk megtalálod a számodra tökéletes állást.
- A vonzó juttatások, hosszú távú, biztos munkahely, a munka-magánélet egyensúly számunkra azt jelenti, hogy törődünk egymással.