küldetésünk a munka világának alakítása

A HR-szolgáltatások jelentik a világ egyik leggyorsabban növekvő iparágát, a globális piac értéke mintegy 310 000 000 000 €.

Ennek ellenére számos gazdasági területen a munkaerő-kölcsönzés és egyéb HR szolgáltatás még gyerekcipőben jár. A világ egyik legnagyobb HR-szolgáltató cégeként az iparágunk valódi globális vezetői vagyunk. Tevékenységi területünk fejlesztését felelősségünknek érezzük. 2016-ban 626 300 embert juttatunk álláshoz világszerte.

értéket teremtünk

Értéket teremtünk a társadalom egészének azáltal, hogy megtaláljuk azokat az embereket, akik az adott munkára a legalkalmasabbak és akik a leginkább illenek a vállalathoz.
A változó munkaerőpiaci tendenciák -beleértve az öregedő népességet, a rugalmasságot és a munkaerőpiaci hiányt - új megoldások fejlesztését jelentik. A munkáltatók és munkavállalók eltérő igényei között lévő optimális egyensúly megtalálásával a keresletet és a kínálatot közelebb hozzuk egymáshoz. A Randstad célja vezetővé válni a munka világának formálásában.

alapértékeink

A Randstad hű az értékeihez.

ismerni

Szakértők vagyunk. Ismerjük az ügyfeleinket, azok cégét, a jelöltjeinket valamint a saját üzletünket. A mi munkánkban ezek azok a részletek, amelyek leginkább számítanak.

szolgálni

Sikeresek vagyunk kiváló szolgáltatásainkkal, melyek meghaladják az iparág alapvető követelményeit.

bízni

Tisztelettudóak vagyunk. Nagyra értékeljük kapcsolatainkat és tiszteletben tartjuk az embereket. 

tökéletességre törekedni

Minden esetben igyekszünk fejlődni és innovatívak lenni. Azért vagyunk, hogy mindig örömet szerezzünk az ügyfeleinknek és jelöltjeinknek. Ez ad nekünk erőt.

az érdekek egyidejű előmozdítása

A dolgokat összefüggéseikben látjuk és komolyan vesszük társadalmi felelősségvállalásunkat. Tevékenységünk az egész társadalom javára szolgál.

A közös elkötelezettségünket ezekre az értékekre, a kollektív identitásunk biztosítja, amelyek együtt egy hathatós körforgást alkotnak.

Csak akkor tudjuk előmozdítani minden fél érdekét, ha jól ismerjük őket. Az alapos ismeretük lehetővé teszi számunkra, hogy minél jobban kiszolgáljuk az igényeiket. A szolgáltatásunkkal kapcsolatos elkötelezettség a bizalmat építi az érintett felek között.

Ezt a bizalmat folyamatosan erősíti a tökéletességre való törekvés, amely általánosságban előmozdítja az ügyfelek és a társadalom érdekét. A közös értékeink iránytűként szolgálnak mindenkinek a Randstadnál, ez irányítja a viselkedésünket, valamint ez határozza meg kultúránk alapjait.

A folyamatos sikerünk – hogy képesek vagyunk megvalósítani a küldetésünket, és megőrizni a feddhetetlen hírnevünket – a szolgáltatásainkra és a szakmaiságunkra alapozott.

integritás és etikus viselkedés

 

Az integritás és az etikus viselkedés mindennapi munkahelyi és magánéleti viselkedésünk meghatározója. Az ENSZ globális megállapodásának aláíróiként arra törekszünk, hogy betartsuk az összes intézkedést, mely az emberi jogok, a munkahelyi körülmények és a környezet védelmében, illetve a korrupció ellen születtek, és együttműködünk helyi és világszervezetekkel, hogy megoldjuk ezen problémákat.

Az üzleti életben való etikus viselkedésért való elkötelezettségünket megerősítettük azáltal, hogy 2009-ben megújítottuk a Randstad üzleti értékrendjét és elfogadtattuk minden operatív cégünkkel. A Randstad üzleti értékrendje az alapértékeinkre épül. Pozitív üzenetet közvetítenek, arra sarkallnak, hogy értékeinknek megfelelően viselkedjünk. Arra kell törekednünk, hogy a világ amelyben dolgozunk és az üzleti és személyes viselkedésünk megfelel és megerősíti ezeket. A Randstad üzleti értékrendjét weboldalunk és a csoporton belüli belső kommunikáció közvetíti. A céges bemutatkozó csomagban is megtalálhatók, melyet minden új alkalmazott megkap. Minden alkalmazott 2010-ben részt vett egy képzésen, hol a cég történetéről és alapértékeiről tanulhatott. Ez a képzés emellett felhívta a figyelmet azokra a céges szabályozásokra, melyek a trösztösödés ellen és a szabálytalanságok bejelentéséről szólnak.

2011-ben fogadtunk el egy megvesztegetés, ajándékozás és túlzott vendéglátás elleni szabályozást. Hogy előremozdítsuk a szabálytalanságok bejelentésének menetét, arra buzdítunk minden alkalmazottat, hogy az üzleti értékrendünknek nem megfelelő viselkedést azonnal jelentse a helyi vezetőségnél vagy más rendelkezésre álló szervnél. Ha ez nem tűnik elégségesnek vagy megfelelőnek, az alkalmazott nyugodtan fordulhat a szabálytalanságbejelentő procedúránkhoz. Az alkalmazottak egy helyi hívható telefonszámot kapnak, illetve minden szükséges információt az adott ország nyelvén, valamint hozzáférést egy független weboldalhoz. Ez lehetővé teszi, hogy anonim módon lehessen szabálytalanságot bejelenteni, miközben a két fél kommunikációját nem szakítja meg.