miért a Randstad?

 

  • nemzetközi tudásháló és jelenlét 39 országban
  • széles körű network tehetséges szakemberek körében vezetői szintig
  • magas színvonalú, idő- és költséghatékony szolgáltatás
  • hosszú távú kapcsolat partnereinkkel és jelöltjeinkkel
  • testre szabott szolgáltatás
  • kiemelten magas felvételi arány a minőségi előszűrés eredményeként
  • specializált, releváns hátterű tanácsadók végzik a kereséseket
  • egyedülállóan széles eszköztár a megfelelő jelöltek felkutatásához
  • folyamatosan bővülő online közösségi hálózat

referenciáink

workforce360

olvassa el a legfrissebb cikkeinket
Miért van szükség egy sikeres, FMCG-re szabott munkáltatói márkára?
23 jún. 2016 Miért van szükség egy sikeres, FMCG-re szabott munkáltatói márkára?

A munkaerő megnyerése és megtartása a gyorsan forgó fogyasztási ...

Esettanulmány: Munkáltatói márkaépítés a Jensson Pharmaceuticánál
23 jún. 2016 Esettanulmány: Munkáltatói márkaépítés a Jensson Pharmaceuticánál

Mint a világ vezető gyógyszerészeti vállalatainak egyike, a Janssen ...

Munkáltatói márka stratégia: mi tesz igazán vonzóvá egy munkaadót?
23 jún. 2016 Munkáltatói márka stratégia: mi tesz igazán vonzóvá egy munkaadót?

Minden szervezet rendelkezik munkáltatói márkával, akár ...

6 hiba, amit érdemes elkerülni, mikor a munkáltatói márkánkat építjük
21 márc. 2017 6 hiba, amit érdemes elkerülni, mikor a munkáltatói márkánkat építjük

A jó márkastratégia összekapcsolja a fogyasztók ...