Megbízónk a hazai digitális gyártási megoldások piacán van jelen. Olyan fontos iparágak meghatározó beszállítójává vált az elmúlt csaknem két évtized során, mint például az autó- és járműipar, a fogyasztási cikkek ipara, a gépgyártás, a logisztika, a szerszámtervezés és gyártás, az olaj- és gázipar.
Pozíció leírása / Job description
Aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyféligények és felmerülő kérdések kezelése
Meglévő ügyfélkör proaktív menedzselése és megújítása
Szerződések kezelése, előfizetések adminisztrálása
Adminisztrációs nyilvántartás ERP és CRM rendszerekben
Riportok készítése az értékesítők és az ügyfelek felé
Elvárások / Requirements
- Legalább 3-4 év releváns tapasztalat értékesítési, ügyfélkapcsolati vagy adminisztrációs területen
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- CRM/ERP rendszerek magabiztos kezeléséhez
- Microsoft 365 irodai szoftverek haladó szintű ismerete, magasszintű kezelése
- Proaktivitás, kiváló kommunikációs készség
Versenyképes fizetés
Fejlődési lehetőségek
Családias légkör
Hosszútávú, stabil munkahely
Home office lehetőség
Kapcsolattartó / Information
szilvia.marsiczki@randstad.hu
...