Debreceni partnerünkhöz keresünk német nyelvtudással rendelkező telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.
Pozíció leírása / Job description- Ügyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.
- Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.
- Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.
- Gyors, megbízható és pontos információ nyújtása az ügyfeleknek, miközben fenntartja a hatékony kommunikációt az ügyfél tempójához és technikai szintjéhez igazodva.
- Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, a leírásokban vázolt releváns híváskezelési protokollok alkalmazásával.
- Felelősség a kapcsolatfelvétel időben történő megoldásáért, miközben minden ügyfélinterakció során fenntartja a legmagasabb minőséget.
- Legalább középiskolai végzettség, felsőfokú végzettség előny.
- Legalább 2 év műszaki támogatói vagy ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat.
- Magabiztos német nyelvtudás (beszéd, írás, olvasás, szövegértés) és legalább alapfokú angol nyelvismeret
- Microsoft Office ismeretek
- Kiváló együttműködési képesség
- Erősen ügyfélközpontú, pozitív hozzáállás
- Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt), magabiztos és professzionális német kommunikáció minden szinten.
- Kiváló problémamegoldó képesség
- Versenyképes fizetés
- Cafeteria juttatás
- Csapatépítő és szabadidős programok
- Modern irodai környezet
- Fizetett betanulás, amely során nemcsak tudásod fejlődik, de a csapatot is megismered, így már az elejétől otthon érezheted magad
- Hosszú távú fejlődési lehetőség, karrierépítés egy stabil, támogató vállalati kultúrában
Sulkovszki Marcell - marcell.sulkovszki@randstad.hu
...