Ügyfelünk a közlekedési és mobilitási szektor vezető nemzetközi szereplője, amely világszerte ismert a magas színvonalú mérnöki megoldások és a fenntartható fejlesztések iránti elkötelezettségéről. Egy olyan csapat szerves része lehet, amely elősegíti a kritikus fontosságú anyagok zökkenőmentes áramlását az ügyfél összetett és fontos műveleteihez.
Pozíció leírása / Job description- Tranzakciók végrehajtása az SAP S4/Hana rendszerben, beleértve az áruátvételeket (Goods Receipt – Inbound Deliveries) és az árukiadásokat (Goods Issue – Outbound Deliveries).
- Együttműködés a magyarországi és spanyolországi csapatokkal a zökkenőmentes logisztikai működés biztosítása érdekében
- MS Excel és MS Outlook használata a napi feladatokhoz
- Hatékony kommunikáció belső és külső érintettekkel a problémák megoldása és a folyamatok fejlesztése céljából
1-3 éves tapasztalat adminisztratív feladatok kezelésében
C1 szintű angol és spanyol nyelvtudás
Hasonló szakterületen szerzett szakképzettség
SAP S4/HANA ismerete előnyt jelent
Erős kommunikációs készség és problémamegoldó képesség
Képesség önálló és csapatban történő munkavégzésre
Részletorientált, kiváló szervezési készség
Amit ügyfelünk kínál:
Lehetőség dinamikus, nemzetközi környezetben való munkavégzésre
Rugalmas munkaidő: egy részmunkaidős pozíció, napi 4 órás munkavégzéssel
Szakmai fejlődés egy stabil, nemzetközi szervezet keretein belül
Home office lehetőség biztosított
Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, a pályázatát a "Jelentkezem" gombbal tudja elküldeni.
További információ: Fellinger Anna -
...