customer service team leader - slovak/czech | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
Ügyfélszolgálat
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
27359 / 28205
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

Do you speak Slovak or Czech language beside English AND Hungarian? Do you have team leader experience? Would you like to be part of a new project?

If you answers are yes, then you should read the following information about this great opportunity.

Pozíció leírása / Job description

  • coordinating the daily work of an approx. 20-member team (from junior to SME level)
  • creating and monitoring KPIs and SLAs
  • handling escalations
  • making reports for the management team
  • being responsible for process improvement
  • performing trainings and update training materials
  • being responsible for resource planning
  • motivating team members


Elvárások / Requirements

  • university or college degree
  • Hungarian AND English AND Slovak/Czech language knowledge
  • at least 1-2 years of experience in a customer service or help desk position
  • at least 1-year team leader experience
  • strong people management skills
  • experience of using MS Office (Excel, Word & Power point)
  • problem solving skills
  • organizational skills


Amit kínálunk / Offer

  • being part of an interesting new project
  • development opportunity
  • multinational environment

Kapcsolattartó / Information

If your are interested in the position please send your CV by the "Jelentkezem/Apply" button or write directly to Réka Németh reka.nemeth@randstad.hu