angol nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
Ügyfélszolgálat
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
30358 / 31839
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

A Clario egy USA központú tech vállalat, amely end-point technológián alapuló platformjával széles spektrumú klinikai kutatási eredményeket támogat, ötvözve a tudományos szakértelmet a globális léptékkel. A platform a legjobb orvosi, technológiai és tudományos szakértelmet egyesíti annak érdekében, hogy a komplex globális kutatások zökkenőmentesen futhassanak, akár a helyszínen, akár decentralizált vagy hibrid formában.

Az új vizsgálati módoktól a gyorsabb és integrált diagnosztizálásig, innovatív klinikai vizsgálati megoldásaival hatékonyabb terápiákat tárhatnak fel azzal a küldetéssel, hogy segítse ügyfeleit olyan úttörő, életet megváltoztató gyógyszerek, eszközök és terápiák hatékony előállításában, amelyek megváltoztatják az emberek életét szerte a világon.

A Clario leegyszerűsíti a klinikai vizsgálati folyamatot a megrendelők, a telephelyek és a CRO-k számára. A nap 24 órájában elérhető partner- és betegtámogatás, valamint az eszközeikbe integrált útmutatók révén technológiáik és megoldásaik elősegítik a sikeres alkalmazást, teljesítést és megőrzést.

A cég elkötelezett amellett, hogy a technológián keresztül újítsa meg a klinikai vizsgálatokat, és pozitív hatással legyen a globális egészségügyi ellátásra. Jelenleg 9 országban, 30 telephelyen van jelen. 

Pozíció leírása / Job description

  • Bejövő és kimenő hívások lebonyolítása, kezelése
  • Hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
  • Vevői adatbázis folyamatos karbantartása
  • Kapcsolattartás ügyfeleinkkel és kiszolgáló egységeinkkel
  • Ügyfelek reklamációjának kezelése
  • Ügyfelek technológiai problémáinak segítése, megoldása
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások / Requirements

  • IT support/helpdesk/Customer Care/Ügyfélszolgálatban vagy hasonló területen szerzett minimum 1 év tapasztalat
  • Folyékony, kommunikációs szintű angol nyelvtudás
  • Többműszakos (délelőtti és délutáni) , Hétvégi (havi 2-3 nap) munkavégzésre való nyitottság
  • Technikai Affinitás, technológia félé mutatott érdeklődés
  • Microsoft Office jó felhasználói ismerete
  • Vevőközpontúság
  • Megértő, csapatjátékos, türelmes, munkájára és környezetére igényes hozzáállás
  • Proaktív, optimista, becsületes, tanulásra nyitott személyiség

Amit kínálunk / Offer

  • Teljesen otthonról, Magyarország bármely pontjáról végezhető munka, biztosított munkaeszközzel
  • Igazi Multinacionális környezet (Amerikai háttér, Német vezető, diverz csapat)
  • Személyes fejlődés támogatása belső és külső tréningekkel
  • Szuper karrierlehetőség, tiszta karrierút cégen belül
  • Globális csereprogramban való részvételi lehetőség 

Kapcsolattartó / Information

anita.toth@randstad.hu; reka.genov@randstad.hu