könyvelési üzletág vezető | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
Pénzügy / számvitel
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
28506 / 29527
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

Tanácsadó szektorban tevékenykedő partnerünk számára keresünk Szenior könyvelő/Könyvelési üzletág vezető szakembert! Újonnan kialakított pozíció, ez idáig kiszervezés keretében kerültek a feladatok/ügyfelek ellátásra/kiszolgálásra. A cég a 12erületben helyezkedik el és körülbelül 10-12 fős iroda. Fő feladat a könyvelési üzletág kiépítése lesz.

Pozíció leírása / Job description

Az iroda adótanácsadói-, illetve jogi-/bizalmi vagyonkezelési tevékenységgel foglalkozó csoportjai által akvirált ügyfelek könyvelési-, könyvviteli feladatainak ellátása, illetve ellenőrzése, az ügyfelek részére történő számviteli- (beszámolók, számviteli politikák, egyéb belső riportok készítése) és adó compliance (bevallások) típusú munkák végzése, illetve ellenőrzése (az idő előre haladtával, illetve a megfelelő team felépítését követően) egyre inkább a feladatok ellenőrzése és az üzletág vezetése. Az iroda többi üzletágával együttműködve számviteli tanácsadás az ügyfelek részére.

Elvárások / Requirements

  • Mérlegképes könyvelői végzettség, és aktív regisztráció
  • Minimum 8 év számviteli és adózási tapasztalat, ebből legalább 3 év vezetői/irányítási pozícióban (pl: főkönyvelő, finance manager)
  • A magyar adózási (min: Tao, ÁFA, helyi adók) szabályok elméleti és gyakorlati ismerete
  • Jártasság az adóbevallások elkészítésében és benyújtásában, a kapcsolódó elektronikus ügyintézésben, online számlázásban
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos ismeretek
  • Könyvelési rendszerek ismerete, gyakorlati jártasság
  • Ügyfélközpontú hozzáállás, jó kommunikációs képesség
  • Önálló munkavégzés
  • Érdemi angol nyelvtudás, mely lehetővé teszi az ügyfelekkel történő napi szintű kapcsolattartást, illetve az angol nyelvű munkavégzést

Előny:

  • IFRS ismeretek, a magyar beszámolók alapján készítendő IFRS riportok, kimutatások, összefoglaló készítése
  • Adótanácsadói végzettség
  • Nemzetközi struktúrák kialakításában, működtetésében való jártasság



Amit kínálunk / Offer

Versenyképes jövedelem

Dinamikusan fejlődő, ambiciózus, lendületes csapat