warranty return center engineer | debrecen

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
debrecen, hajdú-bihar
álláskategória
Műszaki / mérnöki
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
25610 / 25868
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department


Pozíció leírása / Job description

  • Recording of customer returns
  • Analyses of customer returns of electronic control units
  • Applying customer tools to commission assembly lines
  • Create customer complaint documentation in SAP
  • Create Workflow Description for processes
  • Coordinate exchange of data between analytical business functions and their respective manufacturing plants
  • Collaborate in the creation and maintenance of 8D-Reports
  • Reporting of Complaint Status
  • Support Lessons Learned Activities

Elvárások / Requirements

  • Degree in industrial engineering or in electrical or general engineering
  • 3-5 years of work experience in Quality Management and solid experience with Customer Complaint Handling and analysis
  • Work experience in the automotive industry (supplier)
  • Proficiency in Quality Tools (8D, Ishikawa, Six Sigma, ...)
  • Team players that are assertive and can successfully implement plans
  • Excellent communication skills in global and multi-cultural environments
  • Written and conversational fluency in English

Amit kínálunk / Offer

  • Salary + fringe benefit + annual bonus
  • Brand new technologies and products
  • A multinational company with a stable background
  • Career opportunity

Kapcsolattartó / Information

Fodor-Borza Vanessza

vanessza.borza@randstad.hu