szoftver bevezetési tanácsadó | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
IT / Telekom
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
25092 / 24842
kapcsolat
randstad hungary
Nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, sőt egyszerű megoldásként akár a Linkedin profiljával is jelentkezhet. Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.


Cégleírás / Organisation/Department

Rendszerintegrátor partnerünk pénzügyi-számviteli és beszerzési folyamatok IT oldali támogatásához szállít megoldásokat nagyvállalati ERP környezetbe, ide keressük az új IT tanácsadó kollégát!



Pozíció leírása / Job description

- Pénzügyi, számviteli és beszerzési folyamat automatizálása, saját termék (főként dobozos SW) end-to-end bevezetése (pre-sales feladatot kivéve)

- Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, hídként összekötve őket a saját fejlesztő csapattal

- Beszerzést, számlafeldolgozást és intelligens adatkinyerést támogató/ automatizáló informatikai rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó tanácsadás

- Rendszerműködés dokumentálás a teljes bevezetés során 

- Elvárások egyeztetése ügyféloldalon, specifikáció elkészítése, ezek kommunikálása a fejlesztők felé, mező- vagy üzleti alapon akár a megoldás technikai tesztelése, folyamatszervezés

- Jellemzően inkább új bevezetések koordinálása, adatmigráció kezelése

- Üzleti ajánlatok szakmai tartalmának kidolgozása 

- Beszerzési és közbeszerzési eljárások és egyéb tenderek dokumentációinak teljes körű összeállításában való részvétel ajánlattevői oldalon



Elvárások / Requirements

- Legalább 2 éves IT vagy üzleti tanácsadói gyakorlat ERP, dokumentumkezelés vagy egyéb üzleti támogató rendszerek bevezetésében, preferáltan beszerzési és/ vagy számlakezelési folyamatok terén

- MS Office, MS Project, MS Visio készségszintű ismerete

- Önálló munkavégzés, ügyfélorientált hozzáállás, kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs- és szervezőkészség

- Középfokú angol nyelvtudás


Előny:

- Beszerzési eljárásokban szerzett tapasztalat (megrendelői vagy szállítói oldalon) 

- XML file adatainak kezelésében szerzett háttér, OCL ismerete, ERP vagy dokumentumkezelő rendszerhez kötődő bevezetésekben szerzett tapasztalat

- Pénzügyi, kontírozási folyamat, számlakép ismerete



Amit kínálunk / Offer

- Bevezetett rendszerek alapos megismerése intenzív tréning időszak alatt

- Szakmai fejlődési lehetőség

- Rugalmas munkavégzés (home office lehetőség)



Kapcsolattartó / Information

Mátay Gábor

gabor.matay@randstad.hu

+36 30 300 5988