support analyst with front-end skills | debrecen

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
debrecen, hajdú-bihar
álláskategória
IT / Telekom
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
26627 / 27347
kapcsolat
randstad hungary
Nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, sőt egyszerű megoldásként akár a Linkedin profiljával is jelentkezhet. Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

Our client is a strategic partner of a well-known, global company in the Quick Service Restaurant industry. They are focusing on the development, deployment and maintenance of POS software and other critical applications.

We are looking for a new colleague to their team based in Debrecen, who is going to support a web-based application.

Pozíció leírása / Job description

  • technical maintenance and support of a web-based application
  • troubleshooting tickets escalated by lower level support teams
  • 3rd party software integration
  • user acceptance tests
  • build rapport with stakeholders
  • collect information and create feasibility proposals

Elvárások / Requirements

  • 1-3 years of relevant experience in Application Support
  • HTML, CSS, Javascript skills
  • Fluency in English
  • Understanding of Linux environment
  • Ability to set priorities and to handle diverse problems


Amit kínálunk / Offer

  • opportunity for professional development
  • international work environment
  • supportive team

Kapcsolattartó / Information

Dóra Gosztola

dora.gosztola@randstad.hu


Diána Dalanics

diana.dalanics@randstad.hu