service center operator | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
IT / Telekom
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
27386 / 28249
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

Our client is a global leader in providing customized, end-to-end gaming solutions to lottery and gaming organizations worldwide. We are looking for Service Center Operators for their growing team.


At the second-level support hub in Budapest all requests from customers are handled and dispatched to the relevant internal department or third party. The team works closely with the customer, functional business units and software developers to operate the customer’s system.

Pozíció leírása / Job description

Handle, register and follow up incoming request/incidents


Constant communication to involved units and partners


Analysis and removal of occurring problems according to documentation


Reporting

Elvárások / Requirements

2-3 years of relevant experience (e.g. as 1st line Agent)


Excellent English (verbal & written) skills


Team player, ready to work in shifts


Previous experience in working with ITSM ticketing systems is desirable


IT attitude, willingness to learn new systems


Bachelor degree is an advantage


Amit kínálunk / Offer

Economically stable and growing enterprise in a high-tech environment


Excellent working atmosphere


Competitive remuneration package

Kapcsolattartó / Information

Dóra Gosztola


dora.gosztola@randstad.hu