it ügyfélszogálat vezető | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
IT / Telekom
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
28130 / 29131
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

Nemzetközi Ügyfelünk budapesti irodája részére keresünk IT Service Desk Csoportvezető munkatársat.

Pozíció leírása / Job description

Napi feladataid:

  • Belső felhasználói igények kiszolgálásának biztosítása
  • Jogosultságkezelés koordinációja
  • A Service Desk csoport operatív munkájának vezetése, munkabeosztások koordinálása
  • IT eszközkezelés biztosítása (munkaállomások, mobiltelefonok, nyomtatók stb.)
  • Aktív közreműködés az IT Ügyfélszolgálatot (IT Service Desket) érintő új rendszerek, folyamatok bevezetésében
  • Auditokban való részvétel
  • A területhez kapcsolódó folyamatok felügyelete, fejlesztése
  • Kapcsolattartás az anyavállalattal a Service Desk-et érintő témákban, folyamatokban
  • Beszállító partnerekkel való kapcsolattartás


Elvárások / Requirements

Te vagy az ideális jelölt, ha van:

  • Releváns IT support, IT helpdesk tapaztalat terület
  • Min. 1,5 év csoportvezetői vagy koordinációs tapasztalat hasonló területen
  • Aktív szóbeli és írásbeli angol nyelvtudás
  • Ügyfélközpontúság, proaktivitás, folyamatszemlélet




Amit kínálunk / Offer

Amit cserébe kínálnak:


  • Nemzetközi cég, stabil háttér
  • Biztos, hosszútávú munkalehetőség
  • Barátságos és kellemes munkakörnyezet
  • Szakmai előrelépési és fejlődési lehetőség


Kapcsolattartó / Information

Rác Ildikó


ildiko.rac@randstad.hu