desktop üzemeltető / kliensüzemeltető | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
IT / Telekom
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
27470 / 28331
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

30 éve a magyar piacon jelenlévő, teljeskörű IT megoldásokat biztosító cégcsoporthoz keresünk az IT minden területéről új kollégákat, legyen az szoftver, szerver és infrastruktúrabevezetés, -fejlesztés, -támogatás és -üzemeltetési szolgáltatás, illetve technológiai innováció, IT tanácsadás vagy digitális üzleti transzformáció.

Pozíció leírása / Job description

  • az ügyfeleink informatikai rendszereinek zavartalan működésének biztosítása az egyik fő feladatod lenne
  • a felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
  • feladataid precíz dokumentálása ticketingrendszer használatával
  • az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens és szerver oldalon egyaránt
  • tudásbázis aktív építése, rendszerdokumentáció készítése
  • verzióváltások, rendszerátállások előkészítése és aktív részvétel a megvalósításban

Elvárások / Requirements

  • legalább 1-2 év helpdesk (L1, L1.5), service desk vagy kliensüzemeltetői tapasztalattal rendelkezel, akár gyakornokként is, vagy hasonló végzettséged van frissdiplomásként
  • türelmes vagy, jól tudsz együttműködni a felhasználókkal, érthető és segítőkész vagy, mivel a felhasználók, akikkel dolgozni fogsz, nem feltétlenül informatikusok
  • magas szinten ismered a Microsoft irodai környezetét (Windows 7 - 10 és Office termékek)
  • angolul írásban és szóban egyaránt nagyon magabiztosan elboldogulsz
  • részt vettél már olyan vállalat kliensüzemeltetésében, ahol a felhasználók száma meghaladta a 300-at
  • hallottad már, hogy ITIL vagy ticketingrendszer (ServiceNow, JIRA, stb.)

Előny:

  • Active Directory user/admin és desktop hardver ismeretek (VPN, IP config.)
  • alap szintű szerverüzemeltetői tapasztalat
  • középfokú műszaki végzettség
  • volt már dolgod kiszervezett szolgáltatásokkal
  • Microsoft minősítés
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk / Offer

  • egyedülálló technológiák és projektek
  • szakmai tréningek biztosítása
  • külsős projektek, ügyfélszolgáltatások megismerése
  • változatos feladatokon keresztül betekintést nyerhetsz a kkv-k, a multinacionális cégek és az államigazgatás világába is
  • IT területek közötti átjárás, más területekben való tapasztalatszerzés

Kapcsolattartó / Information

Gergely Makai (gergely.makai@randstad.hu)