payroll assistant | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
HR / munkaügy
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
27403 / 28264
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

Egyik szolgáltatói partnerünk keresi új kollégáját a bérszámfejtő csapatába, ha te is látod magad ezen a területen és már rendelkezel egy kis tapasztalattal, betekintéssel, akkor jelentkezz és indítsd be a karriered Nálunk!

Elvárások / Requirements

Téged keresünk, ha:

  • Felsőfokú végzettséget szereztél TB és Bérügyintézésből (OKJ, főiskola, egyetem)
  • Rendelkezel már legalább 1 éves tapasztalattal a fent említett HR adminisztrációs és bérszámfejtési feladatokban
  • Professzionálisan kommunikálsz magyarul és angolul
  • Magabiztos MS Office (Excel, PowerPoint) felhasználói ismereteid vannak
  • Jó problémamegoldó vagy, szívesen és könnyen teremtesz kapcsolatot
  • Pontos, precíz vagy és nem okoz gondot esetenként a monotonabb jellegű munka
  • Ügyfél-orientált hozzáállásod van
  • Jól átlátod a folyamatokat, rendszereket, táblázatokat és szívesen is dolgozol velük


Amít kínálunk:

  • Alapbér és cafetéria
  • Hosszú távon is heti több napos home office-ban gondolkodunk
  • Rugalmas munkaidőnk biztosítja hogy családodra, hobbijaidra megfelelő mennyiségű és minőségű időd maradjon.
  • A kollégák folyamatosan tanulnak egymástól, összetartó csapatban dolgoznak
  • Biztos háttér, kiszámítható karrierút
  • Befogadó szakmai csapat sok színes személyiséggel
  • Folyamatos visszajelzés

Amit kínálunk / Offer

Payroll asszisztensként feladataid közé tartozna:

  • HR Adminisztráció támogatása, személyi fájlok rendezése
  • Be-kiléptetésben való részvétel(NAV felé jelentések elkészítése, kilépő munkavállalók elszámolása)
  • HR riportok elkészítése, illetve egyéb üzleti igényként felmerülő riportok és analízisek rendszeres összeállítása
  • Adatszolgáltatások elkészítése (NEAK és KSH felé)
  • Cafetériával és egyéb béren kívül juttatásokkal kapcsolatos adminisztráció
  • Folyamatok átlátása, a bérszámfejtések előkészítése

Kapcsolattartó / Information

Várjuk jelentkezésed CV-vel angolul vagy magyarul az adriana.menyhart@randstad.hu.ra vagy jelentkezz a linken keresztül.