french speaking hr admin specialist | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
HR / munkaügy
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
27923 / 28884
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

Do you have experience in HR support roles in SSC environment? Would like to broaden your knowledge in a fast-paced company?

If your answers are yes, then our multinational partner provides a great opportunity for you.

Pozíció leírása / Job description

  • answering and executing inquiries regarding People Operations
  • being responsible for employee lifecycle processes such as onboarding, termination, staff movement, HR reporting, internal audit, personnel information management and contract management.
  • being aware of People Operations policies and services
  • maintaining the knowledge management system

Elvárások / Requirements

  • fluent FRENCH and ENGLISH language knowledge
  • Bachelor’s Degree
  • At least 1-year experience in HR Generalist role
  • Experience in shared services HR function
  • detail oriented and team player attitude
  • being comfortable in fast-paced environment

Amit kínálunk / Offer

  • multinational environment
  • being part of a new project
  • challenges
  • competitive salary

Kapcsolattartó / Information

Keresztesi Ágnes (agnes.keresztesi@randstad.hu) / Győry-Németh Réka (reka.nemeth@randstad.hu)