center manager debrecen

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
debrecen, hajdú-bihar
álláskategória
Gyógyszeripar / egészségügy
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
26123 / 26605
kapcsolat
randstad hungary
Nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, sőt egyszerű megoldásként akár a Linkedin profiljával is jelentkezhet. Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

We’re looking for a full time Center Manager.

Pozíció leírása / Job description

  • Motivating and developing employees to grow their abilities (providing clear objectives, conducting regular performance conversations, etc.)
  • Leading a team of 25 nurses and physicians – support, develop, motivate, provide regular training
  • Organizational and administrative management of the center in cooperation with the Lead Physician and the Quality Management Representative
  • Ensuring a safe working environment and compliance with internal, national and international regulations to guarantee product quality
  • Preparation, implementation as well as ensuring compliance of budget and investment planning
  • Assembling and securing personnel, spatial and technical conditions for the proper execution of requirements placed on the area
  • Implementation and active participation in regular Management Meetings
  • Official representative of your center to external partners, e.g. local organizations, media and inspections/audits
  • Defining and implementing an expedient center strategy

Elvárások / Requirements

  • Completed university degree and/or training in business administration or corresponding professional experience
  • Healthcare background is not a must
  • Experience in leading larger teams, ideally in a corporate environment
  • The empathic, proactive and flexible leader with a passion for working with people from various backgrounds
  • Profound knowledge of financial procedures in an operational environment
  • Very good English skills and IT user knowledge
  • Ability to quickly understand and simplify complex correlations
  • Ability to build trust and make decisions even with incomplete information
  • Strong interpersonal, communication and problem-solving skills

Amit kínálunk / Offer

  • Challenging position with responsibility
  • Excellent opportunity to work for a strong, multinational company
  • Competitive salary package

Kapcsolattartó / Information

Ligeti Ádám

adam.ligeti@randstad.hu