Cégleírás / Organisation/Department
Tapasztalt irodavezetőnek tartod magad? Szívesen kamatoztatnád tudásod egy családias vállalatnál?
Amennyiben igen a válasz, olvasd el a részleteket parterünk Irodavezetői pozíciójáról.
Pozíció leírása / Job description
• az iroda és a cég működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása
• irodai rend biztosítása
• recepciós teendők ellátása, bejövő vendégek fogadása
• irodaszerek és irodai berendezések, reprezentációs termékek beszerzése
• bejövő/kimenő kommunikáció kezelése (telefon, levelezés, iktatás, postázás előkészítése)
• bejövő számlák iktatása
• munkatársak belföldi/külföldi utazásának támogatása, szervezése
• céges rendezvények általános szervezési feladataiban való részvétel
• kapcsolattartás és általános ügyintézés a bérelt irodával kapcsolatban
• autóflotta teljes körű kezelése, ügyintézések szervezése
• kapcsolattartás egyéb irodai, személyzeti szolgáltatókkal, partnerekkel
• vállalati mobiltelefon flotta ügyintézése
• munka-, tűzvédelemhez kapcsolódó feladatok ellátása
• ügyfeleknek tartott képzések lejelentése a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben (FAR)
• értékesítők adminisztratív támogatása
Elvárások / Requirements
• felsőfokú végzettség
• 3-5 év tapasztalat irodavezetői munkakörben
• Office 365 magasszintű ismerete
• magabiztos angol nyelvtudás
• kiváló szervezői és kommunikációs készség
• jó problémamegoldó képesség
• precizitás
• önállóság
• proaktivitás
• rendszerszemlélet
Amit kínálunk / Offer
• Versenyképes fizetés
• Stabil háttér
• Fejlődési lehetőség
• Színvonalas irodai környezet
• Jó csapat, családias légkör
Kapcsolattartó / Information
Ha felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz a reka.nemeth@randstad.hu email címen, vagy a "Jelentkezem" gombra kattintva.