Cégleírás / Organisation/Department
Logisztikai szolgáltatóként működő partnerünk részére keresek irodai adminisztrátort budaörsi irodájukba. Ha közel állnak hozzád a számok és a táblázatok, vagy ha csak heti 20-30 órát tudsz vállalni, de hosszú távon akár karriert is keresel, akkor érdemes jelentkezned!
Pozíció leírása / Job description
És milyen feladatok várnak?
A vevőszolgálat kapcsán szállítóleveleket kell archiválni, postai küldeményeket intézni, a logisztikai díjakat rögzíteni a Vállalatirányítási Rendszerben. Ezen túlmenően esetleges promóciók rögzítése vagy reklamáció elküldése a raktárnak ellenőrzésre, és ezzel kapcsolatos ügyintézés.
A beszerzés területéhez tartozóan az EKAER-ek zárása, napi lista készítése, számlák vezetése Excelben, valamint azok feldolgozása.
Elvárások / Requirements
Ehhez szükséged lesz:
- legalább középfokú végzettségre (gimnáziumi vagy esetleg felsőfokú végzettség előny, de nem elvárás)
- angol nyelvismeretre (levelezéshez vagy rövidebb beszélgetésekhez, középfokú tudásra pontosabban)
- MS Office felhasználói szintű ismeretére (ez jól jön a számok, szállítólevelek és számlák kezelésekor)
- ha ismersz bármilyen vállalatirányítási rendszert, az csak előny, de nem várjuk el
- jó kommunikációs készség, mert több területtel szükséges kapcsolatot tartani
- csapatjátékos hozzáállásra (szolgáltatóként összedolgozik mindenki az ügyfelekért)
- valamint precíz és pontos munkavégzésre
Amit kínálunk / Offer
- kis csapat, összetartó közösség
- ismert márkák támogatása, beláthatsz a kulisszák mögé
- adminisztratív feladatok
- előrelépési lehetőség vállalaton belül
- cafeteria, utazási támogatás
Kapcsolattartó / Information
várom jelentkezésed, vagy ha érdeklődni szeretnél a részletek felől, akkor az alábbi elérhetőségen szívesen adok további információt:
timea.gal@randstad.hu