english-speaking executive clerk | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
Asszisztens / Recepció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
26063 / 26519
kapcsolat
randstad hungary
Nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, sőt egyszerű megoldásként akár a Linkedin profiljával is jelentkezhet. Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Pozíció leírása / Job description

The tasks can vary depending on the positions, but main responsibilities would be the following:

  • ensuring the smooth operation of the office
  • supporting clients on the phone, via e-mail and in person regarding their requests and queries
  • keeping contact with partners
  • administration of invoices and other documents
  • organizing business trips and events

Elvárások / Requirements

  • confident knowledge of English and Hungarian
  • high school diploma (university degree is an advantage)
  • 0-3 years of experience
  • excellent communication and problem-solving skills
  • flexibility

Amit kínálunk / Offer

  • easily accessible location
  • learning and development opportunity
  • competitive salary and package
  • supportive team
  • opportunity to use and improve your English language knowledge on a daily basis

Kapcsolattartó / Information

Should you need any further information, please do not hesitate to contact me: reka.nemeth@randstad.hu