compliance assistant | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
Asszisztens / Recepció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
27288 / 28040
kapcsolat
randstad hungary
Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department

XII. kerületi nemzetközi jogi iroda keres pénzügyi érdeklődésű, tapasztalt asszisztenst compliance terület támogatására!

Ha gyorsan tudod követni a változásokat, könnyedén alkalmazkodsz új szabályokhoz és képes vagy betartatni őket másokkal is, akkor neked találták ki ezt az állást!


Pozíció leírása / Job description

Az ügyvédi munkát érintő jogszabályi és kamarai elvárásoknak való megfelelés biztosítása és betartatása irodán belül

  • nyilvántartások vezetése, pénzügyi rendszert érintő adminisztratív feladatok elvégzése
  • ügyfelekkel való adminisztratív ügyekben való kapcsolattartás
  • koordináció pénzügyi és jogi munkát végző kollégák között
  • kapcsolattartás az ügyvédekkel, pénzügyi csapattal és az iroda ügyfeleive
  • megbízási szerződések tervezeteinek elkészítése, egyeztetése kollégákkal, jóváhagyás
  • ügynyitások kezelése az iroda pénzügyi rendszerében


Elvárások / Requirements

  • ügyvédi irodában/ közjegyzői irodában szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat (az elmúlt 5 évben)
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • MS Word; Excel és PowerPoint felhasználói szintű ismerete
  • precíz, alapos munkavégzés
  • magas szintű számítógépes ismeret (Office-programok, számlázó programokban és ügyviteli rendszerekben való jártasság)
  • kiváló koordinációs készség, asszertív kommunikáció
  • analitikus és problémamegoldó szemlélet, lényeglátás
  • logikus, strukturált gondolkodás
  • fogékonyság a pénzügyi területet érintő kérdések iránt
  • nagyfokú önállóság és döntéshozatali készség, kezdeményezőkészség
  • jó szervező és priorizáló készség
  • jó interperszonális készségek
  • jó szóbeli és írásbeli kommunikációs képesség
  • stressztűrő képesség, terhelhetőség
  • csapatjátékos attitűd
  • legalább középfokú végzettség


Előnyt jelenthet:

  • eljárásokkal kapcsolatos programok, e-felületek ismerete (Ügyfélkapu, Cégírnok, E-szignó, Justitia/Nettime, Általános Nyomtatványkitöltő Program)
  • felsőfokú végzettség (bármilyen területen)
  • jó szervezőkészség
  • jó kommunikáció
  • talpraesettség, szervezés, multitasking
  • monotóniatűrés
  • priorizálás
  • hosszú távú tervek a következő pozíciódban
  • vakon gépelés 10 ujjal
  • külföldön szerzett munkatapasztalat


Amit kínálunk / Offer

Amit cserébe kínálnak:



  • komplex feladatkör, amely lehetőséget ad az önálló munkavégzésre
  • professzionális szakmai környezet;
  • igényes, kulturált munkakörülmények;
  • családias, irodai légkör
  • szakmai fejlődési és hosszú távú munkalehetőség


Kapcsolattartó / Information

  • Jelentkezéshez és további információért keressen bátran a következő email címen: csenge.toth@randstad.hu
  • Vagy jelentkezzen a "Jelentkezem" gombra kattintva magyar nyelvű, friss önéletrajzával!