asszisztensi lehetőségek angol nyelvtudással | budapest

megjelenés dátuma
kapcsolat
randstad hungary
állás típusa
határozatlan idejű
jelentkezem

az állás részletei

megjelenés dátuma
elhelyezkedés
budapest
álláskategória
Asszisztens / Recepció
állás típusa
határozatlan idejű
referenciaszám
25850 / 26175
kapcsolat
randstad hungary
Nem kötelező önéletrajzot feltöltenie ahhoz, hogy megpályázza ezt a pozíciót, sőt egyszerű megoldásként akár a Linkedin profiljával is jelentkezhet. Kattintson a jelentkezem gombra és válasszon a maximum 2 percet igénylő jelentkezési lehetőségek közül.
Bizonyos pozícióink esetében videóinterjút folytatunk. Ha szeretne többet megtudni, hogyan készülhet fel hatékonyan, itt megosztjuk Önnel a sikeres online bemutatkozás fortélyait.

Cégleírás / Organisation/Department



Asszisztensi területen szeretnél elhelyezkedni egy multinacionális cégnél, irodai környezetben? Szívesen használnád magas szintű angol nyelvtudásodat?

Számos partnerünk keres most Hozzád hasonló, új kollégát!

Tekintsd át, hogy pozícióink közül melyik illik Rád a leginkább, és jelentkezz!

Egy telefonos beszélgetés során részletesebb tájékoztatásban részesülsz majd!



Pozíció leírása / Job description

Recepciós/irodai asszisztens

  • Ügyfelek fogadása, kiszolgálása
  • Beérkező telefonhívások és e-mailek fogadása, a releváns személy felé továbbítása
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, magyar és angol nyelven, szóban és írásban egyaránt
  • Tárgyalások, meetingek, konferenciahívások előkészítése és szervezése, tárgyalótermek foglalása
  • A recepciós terület, a tárgyalók és a közös terek menedzselése, rendben tartása
  • Bejövő és kimenő postai és futárküldemények, , iktatása, kimenő postai küldemények regisztrálása
  • Általános irodai adminisztratív feladatok ellátása (fénymásolás, szkennelés, levelezés, nyilvántartások vezetése, stb.)



Irodavezető


  • iroda rendjének felügyelete, a recepciósok koordinációja
  • irodai és konyhai kellékek beszerzések
  • könyvelés előkészítése, elszámolások, riportok készítése
  • külföldi partnerekkel való kapcsolattartás angol nyelven
  • iroda működésének támogatása
  • kapcsolattartás a partnerekkel, alvállalkozókkal, ügyfelekkel
  • rendezvények szervezése
  • üzemorvosi vizsgálatok szervezése
  • kiléptetés, beléptetési technikai része (telefon, laptop előkészítése)
  • céges laptopok, telefonok, munkaruhák rendelése, adminisztrálása
  • szabadságok vezetése, (összeszervezni a helyettesítéseket)
  • céges autó és telefonflotta menedzselése





Személyi asszisztens

  • ügyvezetőnk munkájának segítése (napi posta kezelése, telefonok kezelése, emailek megválaszolása)
  • vezető naptárának ellenőrzése és karbantartása, meetingek foglalása
  • Értekezletek előkészítése, szervezése, jegyzőkönyv-vezetés
  • Prezentációk, előadások, anyagok elkészítése
  • Idegen nyelvű anyagok fordítása
  • számlák ellenőrzése, igazolása, könyvelése
  • Kapcsolattartás a cégcsoport valamennyi szervezeti egységével, külföldi partnerekkel
  • Határidős feladatok nyilvántartása, nyomon követése, határidők betartatása 
  • Jelentések és egyéb anyagok idegen nyelvű fordítása (itt kell az angolt használnia főleg)
  • Értekezletek és rendezvények megszervezése, szükséges anyagok, eszközök biztosítása  
  • Utazásszervezés (repülőjegy, szállás foglalása, vízum ügyintézés)




Elvárások / Requirements

Recepciós/irodai asszisztens

  • jó csapatjátékos
  • ügyfélközpontú szemlélet és kiváló konfliktuskezelő készség
  • proaktivitás, precizitás
  • magas szintű problémamegoldó készség
  • társalgási szintű az angol nyelvtudás
  • 0-2 év tapasztalat hasonló közegben
  • középfokú végzettség


Irodavezető


  • kiváló kooperációs és problémamegoldó és koordinációs készség
  • komplex rendszerek átlátása, analitikus készség
  • magas szintű kommunikációs és precíz adminisztrációs készségek
  • jó adminisztratív készségek
  • folyékony angol nyelvtudás
  • 1-3 év irodavezetői tapasztalat
  • középfokú végzettség

 

Személyi asszisztens


  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • kiváló kommunikációs és szervezőkészség
  • proaktivitás, kezdeményezőkészség
  • megbízhatóság, diszkréció
  • felelősségteljes hozzáállás, lelkiismeretesség
  • kiemelkedő problémamegoldó képesség
  • 2-5 év executive asszisztensi tapasztalat
  • felsőfokú végzettség

 

Amit kínálunk / Offer

Partnereinknél egy jó hangulatú, barátságos munkahely és egy összetartó, fiatalos csapat vár!

Igényesen kialakított, szép irodai környezetben hosszú távon dolgozhatsz.

Munkádért cserébe versenyképes jövedelem és juttatási csomag (cégtől és pozíciótól függően cafeteria, széleskrű egészségbiztosítás, mobiltelefon, utazási támogatás) jár.

A komplex feladatkör és a fejlődési lehetőség garantált!



Kapcsolattartó / Information

Ha úgy érzed Rád illik valamelyik feladatkör az érdeklődésed és az elvárások alapján, akkor jelentkezz! Közösen megtaláljuk a leginkább Hozzád illő lehetőséget!

Ha további információra van szükséged, írj nekem közvetlenül a csenge.toth@randstad.hu email címre!