Cégleírás / Organisation/Department
Partnerünk egy dinamikusan fejlődő, gyors növekedésű indiai gumiabroncsgyártó vállalat, amely globális jelenléttel rendelkezik. Ázsiában és Európában összesen 7 korszerű gyárral van jelen, termékeit pedig több mint 118 országba exportálja.
A pozíció elsődleges célja, hogy első szintű kapcsolattartóként szolgáljon a cég három regionális elosztóközpontja (RDC), a logisztikai szolgáltatók (3PL-ek), valamint a belső és külső beszállítók között. A pozíció fő fókuszterülete a Gyöngyöshalászi telephely késztermék-raktára.
Pozíció leírása / Job description
1. Raktárkezelés és működés
...- A három regionális elosztóközpont (RDC) elvárt teljesítményének biztosítása.
- A napi működés koordinálása a külső logisztikai partnerekkel (3PL-ekkel), a folyamatok fejlesztése érdekében.
- Átfogó riportálási és teljesítménymonitorozási rendszerek kialakítása és fenntartása.
- A raktári és kiszállítási folyamatokhoz szükséges törzsadatok pontos karbantartása.
- Raktári informatikai rendszerekkel kapcsolatos problémák kezelése, valamint a felhasználói tesztelések támogatása.
- A raktár biztonságos, tiszta és rendezett állapotának fenntartása; biztonsági és rendfenntartási kezdeményezések vezetése (pl. 5S módszertan).
- A megfelelő egyéni védőfelszerelések (PPE) használatának biztosítása, valamint a munkavédelmi szabályok és vállalati előírások betartatása.
- A raktári csapatok közötti világos kommunikáció elősegítése, valamint a vezetői utasítások követése.
- Logisztikai projektek vezetése és támogatása.
2. Együttműködés, megfelelés és munkavédelem
- Szoros együttműködés a belső részlegekkel (pl. ellátási lánc, értékesítés, ügyfélszolgálat), valamint a külső partnerekkel (pl. szállítók, raktárak) a napi működés zavartalanságának érdekében.
- Minden dokumentált eljárás, munkautasítás és képzési előírás szigorú betartása; feladatok kizárólag az elfogadott készségtáblázat szerint végezhetők.
- Az etikai normák maradéktalan betartása; bármilyen belső vagy külső fél részéről érkező helytelen befolyásolási kísérlet azonnali jelentése.
- Tiszta, biztonságos és rendezett munkakörnyezet fenntartása; az eszközök, berendezések és védőfelszerelések megfelelő használata és gondozása.
- Utasítások kizárólag hivatalosan kijelölt vezetőtől vagy koordinátortól fogadhatók el, a szervezeti szabályozásokkal összhangban.
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú végzettség ellátási lánc menedzsment, logisztika vagy gazdálkodástudomány területén (vagy ezekkel egyenértékű képesítés)
- Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség magyar és angol nyelven egyaránt
Elengedhetetlen követelmények (Must Have):
- Legalább 2 év szakmai tapasztalat raktározás területén
- Határozott fellépés, vezetői attitűd, proaktív szemlélet
- Rugalmas munkaidő-beosztás, valamint utazási hajlandóság a raktártelephelyek között
- Magabiztos számítógép-használat, különösen: Excel, Word, Outlook, Teams
- Napi szintű kommunikációs csatornák ismerete és használata: e-mail, telefon, SMS, Teams
- Nagyfokú precizitás és részletekre való odafigyelés
- Önálló problémamegoldásra való képesség
- Jó csapatjátékos, együttműködési készség különböző szervezeti egységekkel
Előnyt jelent (Nice to Have):
- Alapszintű ismeretek az alábbi szabványokról: ISO 9001, IATF, VDA 6.3
- Autóipari folyamatokban való jártasság
- Alapismeretek raktározási és szállítmányozási gyakorlatokról
Amit kínálunk / Offer
- Tapasztalattal arányos bérezés
- Cafeteria
- Éves bónusz
- Ingyenes meleg étkeztetés
- Bejárási támogatás
Kapcsolattartó / Information
Amennyiben felkeltettük az érdeklődésed, a pályázatodat a "Jelentkezem" gombbal tudod elküldeni (vagy jelentkezhetsz Linkedin profillal is).
További információ: Csigó-Tolnai Eszter - eszter.csigo-tolnai@randstad.hu