A Randstad az innovatív technológia és az emberi kapcsolatok erősítése révén lett az utóbbi években a világ legnagyobb HR szolgáltatója. Magyarországon 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 100+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni.
Hiszünk a pozitív és a konstruktív visszajelzés erejében, vállalati kultúránk fontos része a sikerek megünneplése és a munka magánélet egyensúlyának megtartása. Díjazzuk a közös gondolkodást, innovatív ötleteket, rugalmas hozzáállást és a lojalitást. Ha új kihívásokat keresel és ezek az értékek neked is fontosak, várjuk a jelentkezésed!
Pozíció leírása / Job descriptionbérszámfejtési feladatok (havi és hóközi) teljeskörű ellátása ügyfeleink részére
a bérszámfejtéssel kapcsolatos kimutatások, bevallások, statisztikák, főkönyvi feladás készítése
bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése, aktualizálása
társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása
munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, bejelentés a biztosítottakról
konstruktív szakmai részvétel bérszámfejtési folyamatok optimalizációjában
tanácsadás ügyfelek részére bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdésekben
kapcsolattartás, kommunikáció az ügyfelekkel, belső munkatársakkal és az illetékes hatóságokkal szóban és írásban
rendszeres egyeztetés társterületekkel (a pénzügyi kollégákkal bérszámfejtési adatok és főkönyvi feladások tekintetében).
Elvárások / Requirements
Téged keresünk, ha
2-3 év releváns, alapos szakmai tapasztalattal rendelkezel
bérszámfejtő és társadalombiztosítási ügyintézői szakmai végzettséged van
elhivatott, tenni akaró szakember vagy, aki szenvedélyesen törekszik a feladatok megoldására
igényes, pontos és precíz vagy a munkádban
ügyfélorientált, emberközpontú mentalitás, jó kommunikációs készség jellemez, kiegyensúlyozott, kommunikatív, segítőkész személyiség vagy
önállóan és csapatban is tudsz és szeretsz dolgozni
az időddel tudatosan, hatékonyan tudsz gazdálkodni, és a kihívásoknak megfelelően priorizálni, szükség esetén újratervezni
proaktív, problémamegoldó személyiség, jó kapcsolatteremtő és csapatjátékos vagy
szakmai magabiztossággal és kíváncsisággal rendelkezel
magabiztosan használod a következő programokat: Nexon, Excel, Word és az AI alkalmazása is komfortos számodra
Előny, ha:
- releváns szakmai egyetemi vagy főiskolai végzettséget szereztél (bérszámfejtési és munkaügyi ismeretek)
- társadalombiztosítási kifizetőhelyen szerzett munkatapasztalattal is rendelkezel
- kommunikációs szintű angol nyelvismereted van
- ismered a Nexon4 rendszerét
- Stabil lábakon álló multinacionális cég vagyunk, de mégis családias közegben, egymást támogatva dolgozunk
- Velünk izgalmas az élet, változatos feladataidnak köszönhetően folyamatosan fejlesztheted önmagad egy elhivatott szakmai csapat részeként
- Sikereidet díjazzuk, remek karrierlehetőség áll előtted
- Munkádat akár otthonról is végezheted
- Éves bónuszt kapunk a céges és egyéni teljesítmények alapján, emellett cafeteria és egészségbiztosítás is vár rád
- Nálunk akár plusz 4 nappal is növelheted az alapszabadságodat