erre a pozícióra jelentkezik

bér és munkaügyi vezető

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Debrecen, Hajdú-Bihar,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 3 november 2025,
    referencia szám 37077,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Debreceni partnerünkhöz keresünk Bér és Munkaügyi vezető kollégát.

    Pozíció leírása / Job description

    Stratégiai feladatok:

    • A tagvállalatok bér- és munkaügyi igényeinek összehangolása.

    • Egységes, jogszabályoknak megfelelő folyamatok és dokumentációk kialakítása.

    • Szakmai előterjesztések véleményezése, előkészítése.

    • Szoros együttműködés a tagvállalatok és a HR szervezeti egységei között.

    Riportálás:

    • KPI-ok kidolgozása, nyomon követése és riportálása.

    • Bérköltségek, statisztikák rendszeres jelentése.

    • Adatvezérelt fejlesztési javaslatok készítése.

    Folyamatfejlesztés:

    • Bérszámfejtési és munkaügyi folyamatok felülvizsgálata, digitalizálása.

    • Jogszabályváltozások beépítése, határidők és SLA-k betartatása.

    • Munkavállaló-központú, hatékony működés biztosítása.

    Operatív feladatok:

    • Bérszámfejtés pontos működtetése és auditok koordinálása.

    • Munkaügyi tevékenységek szervezése, szükség esetén adminisztratív részvétel.

    Rendszerüzemeltetés:

    • HR rendszerek bér- és munkaügyi moduljainak kezelése.

    • Fejlesztések koordinálása, adatbiztonság biztosítása.

    • Külső szolgáltatókkal való együttműködés.

    Vezetői feladatok:

    • A bér- és munkaügyi csapat irányítása és fejlesztése.

    • Kapcsolattartás vezetőkkel, HR partnerekkel és szolgáltatókkal.

    • Költséghatékony megoldások bevezetése, piaci trendek figyelése.

    • HR Szolgáltató Központ vezető helyettesítése szükség esetén.

    Kulcskompetenciák:

    • Erős jogszabályi és adatbiztonsági ismeret

    • Stratégiai és rendszerszintű gondolkodás

    • Kiváló kommunikáció és projektmenedzsment

    • Empatikus, részletorientált, következetes vezetői stílus

    • Digitális HR rendszerek és folyamatoptimalizálásban szerzett tapasztalat

    Elvárások / Requirements

     

    • Felsőfokú végzettség (gazdasági, HR vagy jogi területen előny)
    • Minimum 3 év releváns vezetői tapasztalat bérszámfejtés és munkaügy területén
    • Tapasztalat több szervezeti egység vagy tagvállalat koordinálásában
    • Angol nyelvtudás előny
    Amit kínálunk / Offer
    • Stabil vállalati háttér
    • Home office lehetőség
    • Kiemelkedő bérezés
    • Éves bónusz
    Kapcsolattartó / Information

    Sulkovszki Marcell 

    + 36 70 641 4160