erre a pozícióra jelentkezik

payroll specialist

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Budapest, Budapest,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 22 október 2025,
    referencia szám 37047,
    Cégleírás / Organisation/Department

    A Randstad az innovatív technológia és az emberi kapcsolatok erősítése révén lett az utóbbi években a világ legnagyobb HR szolgáltatója. Magyarországon 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 100+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni. 

    Hiszünk a pozitív és a konstruktív visszajelzés erejében, vállalati kultúránk fontos része a sikerek megünneplése és a munka magánélet egyensúlyának megtartása. Díjazzuk a közös gondolkodást, innovatív ötleteket, rugalmas hozzáállást és a lojalitást. Ha új kihívásokat keresel és ezek az értékek neked is fontosak, várjuk a jelentkezésed!

    Pozíció leírása / Job description
    • bérszámfejtési feladatok (havi és hóközi) teljeskörű ellátása ügyfeleink részére 

    • a bérszámfejtéssel kapcsolatos kimutatások, bevallások, statisztikák, főkönyvi feladás készítése

    • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése, aktualizálása

    • társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása

    • munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, bejelentés a biztosítottakról

    • konstruktív szakmai részvétel bérszámfejtési folyamatok optimalizációjában

    • tanácsadás ügyfelek részére bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdésekben

    • kapcsolattartás, kommunikáció az ügyfelekkel, belső munkatársakkal és az illetékes hatóságokkal szóban és írásban

    • rendszeres egyeztetés társterületekkel (a pénzügyi kollégákkal bérszámfejtési adatok és főkönyvi feladások tekintetében).

     

    Elvárások / Requirements

    Téged keresünk, ha

    • 2-3 év releváns, alapos szakmai tapasztalattal rendelkezel 

    • bérszámfejtő és társadalombiztosítási ügyintézői szakmai végzettséged van

    • elhivatott, tenni akaró szakember vagy, aki szenvedélyesen törekszik a feladatok megoldására 

    • igényes, pontos és precíz vagy a munkádban

    • ügyfélorientált, emberközpontú mentalitás, jó kommunikációs készség jellemez, kiegyensúlyozott, kommunikatív, segítőkész személyiség vagy 

    • önállóan és csapatban is tudsz és szeretsz dolgozni

    • az időddel tudatosan, hatékonyan tudsz gazdálkodni, és a kihívásoknak megfelelően priorizálni, szükség esetén újratervezni 

    • proaktív, problémamegoldó személyiség, jó kapcsolatteremtő és csapatjátékos vagy

    • szakmai magabiztossággal és kíváncsisággal rendelkezel 

    • magabiztosan használod a következő programokat: Nexon, Excel, Word és az AI alkalmazása is komfortos számodra

    Előny, ha:

    • releváns szakmai egyetemi vagy főiskolai végzettséget szereztél (bérszámfejtési és munkaügyi ismeretek)
    • társadalombiztosítási kifizetőhelyen szerzett munkatapasztalattal is rendelkezel
    • kommunikációs szintű angol nyelvismereted van
    • ismered a Nexon4 rendszerét
    Amit kínálunk / Offer
    • Stabil lábakon álló multinacionális cég vagyunk, de mégis családias közegben, egymást támogatva dolgozunk
    • Velünk izgalmas az élet, változatos feladataidnak köszönhetően folyamatosan fejlesztheted önmagad egy elhivatott szakmai csapat részeként 
    • Sikereidet díjazzuk, remek karrierlehetőség áll előtted
    • Munkádat akár otthonról is végezheted
    • Éves bónuszt kapunk a céges és egyéni teljesítmények alapján, emellett cafeteria és egészségbiztosítás is vár rád
    • Nálunk akár plusz 4 nappal is növelheted az alapszabadságodat