erre a pozícióra jelentkezik

termékmenedzsment assisztens

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Biatorbágy, Pest,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 24 szeptember 2025,
    referencia szám 36950,
    Cégleírás / Organisation/Department

    polimer alapú termékek fejlesztésében és gyártásában piacvezető partnerünk, amely az autóipartól az építőiparig számos területen kínál innovatív rendszermegoldásokat, várja új munkatársát egy proaktív és részletorientált Termékmenedzsment asszisztens személyében. Ebben a specialista, egyéni munkakörben kulcsfontosságú támogatást nyújtasz a Termékmenedzserek számára, segítve őket a termék- és marketingstratégiák megvalósításában. Ha egy nemzetközi szinten is elismert, stabil háttérrel rendelkező cég kihívásait keresed, a REHAU-nál a helyed! 

    Pozíció leírása / Job description

    főbb feladatok: 

    • anyagok létrehozása SAP-ban 
    • törzsadatok karbantartása és tisztítása
    • részvétel a szektor termék- és marketingstratégiáinak kidolgozásában és megvalósításában
    • szoros együttműködés az értékesítési, marketing- és fejlesztési csapatokkal
    • a termékmenedzserek támogatása, például az árajánlatok készítésében, fejlesztésében és nyomon követésében
    • elemzések és riportok készítése
    • termék- és programprezentációk összeállítása
    • projektmenedzsment támogatás 
    Elvárások / Requirements

    amire szükség lesz: 

    • végzettség: középiskolai végzettség vagy szakirányú szakképesítés szükséges, gazdasági fókuszú végzettség előny
    • tapasztalat: legalább 3-5 év releváns tapasztalat kereskedelmi, műszaki vagy irodai környezetben, ideális esetben a marketing területén
    • készségek: magas fokú alkalmazkodóképesség, kiváló kommunikációs készség a belső partnerekkel való együttműködéshez, valamint a működési kiválóságra való törekvés
    • nyelvtudás: az angol (és magyar) nyelvtudás elengedhetetlen, a német nyelvtudás előny
    • szoftverismeret: SAP, MS Office
    Amit kínálunk / Offer

    a fizetésen túl: 

    • választható cafeteria
    • laptop, mobiltelefon
    • heti 2 nap otthoni munkavégzés 
    • nyitott, közvetlen vállalati kultúra 
    • nemzetközi munkakörnyezet 
    Kapcsolattartó / Information

    A pályázathoz ANGOL NYELVŰ önéletrajzot csatolj kérlek! Ha kérdésed van a pozícióval vagy a jelentkezéssel kapcsolatban, keress a következő címen: timea.gal@randstad.hu