erre a pozícióra jelentkezik
helyszín Budapest, Budapest,
állás típus Határozatlan idejű,
megjelenés dátuma 8 szeptember 2025,
referencia szám 36855,
Cégleírás / Organisation/Department
Szeretnél részt venni Közép-Kelet Európa meghatározó mobilitási szolgáltatójának fejlesztésében, működtetésben? Csatlakozz egy stabil alapokon álló autóipari cégcsoporthoz, amely nemcsak Magyarországon jelentős szereplő, hanem dinamikusan terjeszkedik számos környező országban is! Partnerünk a tőzsde prémium kategóriájában jegyzett cégcsoport legnagyobb árbevételű tagja, amely az Isuzu, Ssangyong, Jaguar, Land Rover, Opel, Renault, Dacia és Alpine márkák nagykereskedelmét látja el. Jelen vannak nemcsak itthon, hanem az Adria mentén, a Balkánon, és néhány további környező országban is.
Pozíció leírása / Job description- Havi, negyedéves, éves pénzügyi zárásában való részvétel
- Éves üzleti terv elkészítésének támogatása
- Negyedéves előrejelzések támogatása
- Részvétel rövid és középtávú tervek elkészítésében (eredménykimutatás, mérleg és cash-flow tervezés)
- Éves beszámolók és kimutatások elemzése és indoklása
- Üzleti tervet érintő kockázatok elemzése
- Tervezési módszertan fejlesztése (top-down vs analitikus tervezés)
- Időszakos és eseti pénzügyi riportok elkészítése
- Profitabilitása riportok elkészítése
- Döntéselőkészítési anyagok, prezentációk készítése
- Kontrolling folyamatok és rendszerek fejlesztése, folyamat optimalizációs lehetőségek feltárása, képviselete
- Akvizíciós projektek, üzleti fejlesztések pénzügyi támogatása, modellezése
- Leányvállalati tervek, beszámolók összeállítása, visszamérése, riportolása
- Különböző projektek támogatása kontrolling oldalról
- Szoros együttműködés a gazdasági társosztályokkal (könyvelés, számvitel, adó, pénzügy), valamint az értékesítési és aftersales területek vezetőivel
- Digitalizációs fejlesztési irányok képviselete és támogatása
- Részvétel az éves audit folyamatban
- Felsőfokú végzettség pénzügyi/számviteli/gazdasági/gazdaságinformatikai területen
- Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat kontrolling munkakörben
- Rendszerszemlélet, logikus gondolkodás komplex helyzetben
- Naprakész pénzügyi ismeretek, jártasság a vonatkozó jogszabályokban
- Belső szolgáltatói szemlélet, proaktivitás, probléma megoldó készség
- Képesség több munkafolyamat párhuzamos elvégzésére és a határidők betartására
- Magas fokú MS-Office ismeretek, különösen Excel, PPT
- Power-BI adatbázis kezelő rendszer használata
- Aktív középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
- Hibrid munkavégzés (3 home office / hét próbaidő után)
- Szülinapi extra szabadnap
- Teljesítmény alapú éves bónusz
- Cafeteria csomag
- Céges telefon és telefontámogatás
- Élet-és balesetbiztosítás, valamint magánegészségügyi szolgáltatásokra való jogosultság
- Egyéb juttatások (pl. irodai masszázs, gyümölcsnap, nyelvtanfolyam lehetősége, céges rendezvények és síelés)
- Izgalmas, motiváló szakmai feladatok, fejlődési lehetőség
- Összetartó csapat, barátságos közeg a mindennapi munkában
roland.balogh@randstad.hu