erre a pozícióra jelentkezik
Debreceni partnerünk spanyol nyelven beszélő műszaki támogatási munkatársat keres csapatába.
Ügyfélproblémák teljes körű kezelése és megoldásuk végig vitele
Hardver- és szoftverproblémák azonosítása, diagnosztizálása és elhárítása
Nem megoldható problémák megfelelő belső csapat felé történő továbbítása a meghatározott folyamatok szerint
Gyors, pontos és megbízható információnyújtás az ügyfelek számára
Ügyfelek tájékoztatása a termékekről és szolgáltatásokról az előírt ügyfélkezelési protokollok szerint
Ügyfélmegkeresések időben történő megoldása a lehető legmagasabb minőségű kiszolgálás mellett
Problémák eszkalálása a megfelelő részlegek felé az előírt belső folyamatok alapján
Az ügyféladatok védelmére és a biztonsági előírásokra vonatkozó szabályok betartása
Pozitív, együttműködő kommunikáció a csapattagokkal, ügyfelekkel és partnerekkel
- Legalább középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
- Korábbi tapasztalat BPO (kiszervezett ügyfélszolgálat) területen, illetve ügyfélszolgálati vagy technikai támogatási munkakörben
- Magabiztos angol és spanyol nyelvtudás szóban és írásban
- Magabiztos Microsoft Office ismeretek
- WLAN (vezeték nélküli helyi hálózat) alapismeretek
- Műszaki érdeklődés, elektronikai és technológiai affinitás
- Bluetooth technológia ismerete
- Hardver- és szoftverhibák átfogó ismerete és hatékony elhárítása
- Jó csapatmunkára való képesség
- Hatékony tervezési és szervezési készségek
- Pozitív hozzáállás és professzionális viselkedés
- Ügyfélközpontú szemléletmód
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Pontosság és precizitás
- Hatékony idő- és emberi erőforrás-menedzsment
What we offer:
Competitive salary and benefit package
Supportive working environment
Training support
Long-term career opportunity
Leggyorsabban a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva tudod elküldeni a pályázatod, vagy várom emailben az önéletrajzod, ahol a kérdéseid is megbeszélhetjük:
Herman Leila: leila.kover@randstad.hu