erre a pozícióra jelentkezik
Partnerünk technológiai területen működő nemzetközi szolgáltató, amely egészségügyi jellegű projekthez keres német nyelven magabiztosan beszélő ügyfélszolgálati munkatársat budapesti irodájába.
Pozíció leírása / Job descriptionBejövő hívások kezelése német nyelven
Időpontok egyeztetése, módosítása vagy lemondása német páciensekkel
Panaszok és visszahívási kérések kezelése
Kimenő hívások indítása hallásvizsgálati időpontok egyeztetésére
A hívások pontos adminisztrációja a vállalati rendszerben
🕘 Munkaidő:
Hétfőtől péntekig 8:00–18:00, szombatonként 9:00–15:00 – beosztás szerint (többségében normál munkarend)
Elvárások / RequirementsNémet nyelvtudásod közel anyanyelvi szintű (C1–C2)
Szeretsz emberekkel kommunikálni – különösen idősebb korosztállyal
Kedves, türelmes és udvarias vagy, még nehezebb helyzetekben is
Ismered a Google-alkalmazásokat, és gyorsan tanulsz új rendszereket
Ügyfélszolgálaton már dolgoztál vagy szívesen tanulnád meg ezt a területet
Versenyképes fizetés
Cafeteria
AYCM sportkártya lehetőség
Medicover White egészségbiztosítás
Modern iroda a XIII. kerületben (home office lehetőség jelenleg nincs)
Folyamatosan növekvő, stabil háttérrel rendelkező nemzetközi cég