erre a pozícióra jelentkezik

it technical support analyst

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Debrecen, Hajdú-Bihar,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 15 július 2025,
    referencia szám 36691,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Debreceni partnerünkhöz keresünk IT technical support analyst pozícióba kollégát.

    Pozíció leírása / Job description
    • IT technikai támogatás nyújtása telefonon, személyesen vagy online a felhasználók részére 
    • Hardver- és szoftverigények azonosítása az IT problémák megoldásához 
    • Problémák kezelése a felhasználói / ügyfél-elégedettség biztosításával
    • Dokumentációs feladatok ellátása a hibajegy-kezelő rendszerben 
    • A belső támogatási kéréslistájának szinten tartása 
    • Minden bejelentett esemény időben történő frissítése 
    • A felhasználók hatékony és eredményes IT alkalmazás- és eszközhasználatának biztosítása 
    • IT adminisztrációs és jelentési feladatok ellátása
    • A cég szoftvereinek proaktív használata 
    • Kapcsolattartás belső és külső támogatási csoportokkal, valamint a beszállítókkal/szolgáltatókkal
    • Ügyfélhardver- és szoftverleltár készítése és jelentése (pl. auditok végrehajtása) 
       
    Elvárások / Requirements
    • Legalább középfokú végzettség
    • Hasonló területen szerzett tapasztalat
    • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
    • Tapasztalat hibajegykezelő rendszerek használatában, valamint új technológiák/szoftverek megtanulásának képessége 
    • Folyamatos együttműködés fenntartása az ügyfelekkel 
    • Információnyújtás ügyfelek, munkatársak és vezetők részére a nyújtott szolgáltatással kapcsolatban
    • Feladatok priorizálása, határidők betartása
    • Önálló munkavégzésre való hajlandóság

    Kiváló IT technikai támogatási ismeretek az alábbi területeken: 

    • Microsoft operációs rendszerek (asztali környezet) 
    • Apple iOS, MacOS 
    • VoIP megoldások (telefon, videókonferencia) 
    • Microsoft alkalmazások támogatása 
    • Hordozható eszközök (tabletek, telefonok) 
    • Helyi hálózatok (LAN) 
    • Távoli hozzáférés – VPN, RDP 
    • LAN protokollok ismerete, pl. TCP/IP 
    • Kétfaktoros hitelesítési technológiák 
    • Biztonsági frissítések (szoftverek) 
    • Infrastruktúra hardver (routerek, switchek) 
    • Fájlszerverek (fizikai, virtuális) 
    • Hálózati operációs rendszerek (Linux, VMWare, Microsoft) 
    Amit kínálunk / Offer
    • A szükséges tudás megszerzéséhez fizetett képzést biztosítunk, amelyen nem csak a tudását meríti ki, hanem megismerheti kollégáit, hogy a kezdetektől fogva otthon érezze magát
    • Versenyképes fizetés
    • Cafeteria
      Csapatépítő és szabadidős tevékenységek
    • Modern irodai környezet
    • Próbaidőt követően hibrid munkavégzés lehetősége
    • Előrelépés és hosszú munkalehetőség támogatása 
    Kapcsolattartó / Information

    Leggyorsabban a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva tudod elküldeni a pályázatod, vagy várom emailben az önéletrajzod, ahol a kérdéseid is megbeszélhetjük:

    Herman Leila: leila.kover@randstad.hu