erre a pozícióra jelentkezik

junior customer service specialist - german speaking

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Budapest, Budapest,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 30 június 2025,
    referencia szám 36645,
    Cégleírás / Organisation/Department

    Our multinational partner is currently looking for a Junior Customer Service specialist to join their extensively growing team.

    Pozíció leírása / Job description
    • Handle customer inquiries via email, phone, and other communication channels in a timely and professional manner

    • Coordinate order processing, delivery tracking, and issue resolution to ensure customer satisfaction

    • Maintain accurate customer records and documentation in internal systems

    • Collaborate with internal departments (e.g., logistics, finance, sales) to resolve customer issues and ensure smooth operations

    • Monitor open cases and follow up proactively to ensure resolution and continuous service excellence

    Elvárások / Requirements
    • Bachelor’s degree

    • 0–3 years of experience in customer service or in  related field

    • Proficiency in English and German, both written and spoken

    • Strong multitasking and prioritization skills in a fast-paced setting

    • Excellent problem-solving abilities and keen attention to detail

    • Confident and proactive attitude with the ability to work independently

    • Strong interpersonal skills and ability to build positive relationships with stakeholders

    • Experience with SAP and Salesforce is an advantage

    Amit kínálunk / Offer
    • hybrid working - 4 days HO/week
    • 13th salary
    • cafeteria
    • health insurance
    • possibility to take part in transition and process improvement/standardization
    • international environment
    Kapcsolattartó / Information

    kira.moni@randstad.hu